• Goding

Olika stora bröst

Har sedan jag utvecklade bröst haft olika stora. Men efter mitt barn så är det en stor synlig skillnad. Dom hänger o är platta. Ser jätte fel ut. Hade runda fasta innan bebis men nu hänger dom där helt livlöst.

Jag vill inte gå runt i underkläder och har jätte svårt att hitta bh som sitter bra. Antingen för små eller för stora och får väldiga skav och mörka fläckar där bh-n sitter dåligt.

Att gå runt i en bikini med snören man knyter finns inte på kartan så det skulle synas att brösten är olika och dom mörka märkena ser ut som om jag blivit misshandlad.

Och som grädden på modet fick jag enormt mycket bristningar runt hela magen o ryggen, insida lår, skinkor och vid knäna. Jag gick inte upp mycket i vikt. Men bristningarna är inte det stora jobbiga. Visst det är inte vackert men ett minne att jag faktiskt burit ett barn. Men brösten är för mig väldigt viktigt att ha ordning på och dom jag har nu kan jag inte då liv i.

Googlade och såg att landstinget kan betala en operation. Vad krävs för bröst för att få en sån?

Kikar på lån för att ordna dom men vill kolla där först för att slippa lägga så mycket pengar ur egen plånbok

• Svar på tråden Olika stora bröst
Svar på tråden Olika stora bröst