• Svar på tråden Nazister gillar SD
  • Nerfherder
    SkåneP skrev 2015-10-22 08:39:26 följande:

Nej, det är inte Godwins lag som kickar in utan ett faktum.

expo.se/2015/uniformerade-nazister-deltog-i-sd-demonstration-mot-flyktingar_6952.html

Därmed inte sagt att alla som gillar SD är det, men är det inte intressant att detta inte på något sätt påverkar SD anhängarnas inställning till "sitt" parti?

Finns det någon SD anhängare som ser det som ett problem?

Ingen nyhet för resten av världen.
  • Tokbus

Expo är en lika tillförlitlig källa som avpixlat så vad de säger är inte den riktiga sanningen.

• Nerfherder
    Tokbus skrev 2015-10-22 09:47:36 följande:

Expo är en lika tillförlitlig källa som avpixlat så vad de säger är inte den riktiga sanningen.

Tänk jag visste att SD:are skulle klaga på den länken. Har du någon bättre källa?

Aftonbladet?
  • Tokbus
    Nerfherder skrev 2015-10-22 09:54:59 följande:
    Tänk jag visste att SD:are skulle klaga på den länken. Har du någon bättre källa? Aftonbladet?

Jag är inte SD men Expo är vänsterns motsvarighet till avpixlat . Var realistisk läss vad jag skrev hela meningen inte bara vad som passar dig.
  • Tokbus

Vadå källa har inte sagt det är fel bara att man ska ta Expo för vad det är

• Nerfherder
    Tokbus skrev 2015-10-22 10:01:49 följande:

Vadå källa har inte sagt det är fel bara att man ska ta Expo för vad det är

Helt rätt. Men du vet väl att ingen tidning eller publikation är helt fri ifrån åsikter, och värderingar?
  • Tokbus
    Nerfherder skrev 2015-10-22 10:02:38 följande:
    Helt rätt. Men du vet väl att ingen tidning eller publikation är helt fri ifrån åsikter, och värderingar?

Just det och det var det jag menade att man inte kan säga att det är rätt allt de skriver bara för PK eliten .gillar Expo.
  • Nerfherder
    Tokbus skrev 2015-10-22 10:07:34 följande:

Just det och det var det jag menade att man inte kan säga att det är rätt allt de skriver bara för PK eliten .gillar Expo.
    PK!!!!
  • SkåneP
    Tokbus skrev 2015-10-22 09:47:36 följande:

Förvisso. Å andra sidan är div påståenden lätta att kolla upp eftersom det hänvisas till div nazisympatisörers sidor.
  • SkåneP

Denna tråd handlar om SD anhängares inställning till att SD applåderas av nazister inte om expos undermålighet.

(den som menar att expo per definition hittar på kan ju kolla upp det som artikeln refererar till)

Svar på tråden Nazister gillar SD