• Anonym (!!!)

"Bonusen" har flyttat!!!

Vågar knappt tro att det är sant! Som jag längtat. Efter sju svåra år är helvetet äntligen över!!! Glad

• Svar på tråden "Bonusen" har flyttat!!!
  • Anonym (....)

Grattis till en tids lugn. Sen gifter hen sig kanske och får barn som ska vara med farhen och morhen... Och så kommer kanske tiden när partnern viker in årorna och ni alla ska dela på vad hen hade som kvarlåtenskap. Men grattis till den frihet du känner idag!

• Anonym (Mini)

Grattis!! Själv lär jag få vänta några år till.

• Anonym (Fia)

Skönt, för bonusen.

• Anonym (Bea)
    Anonym (Fia) skrev 2015-10-21 22:54:56 följande:

Skönt, för bonusen.

• Anonym (dd)

Hur gammal är "bonusen"?

• Anonym (!!!)
    Anonym (dd) skrev 2015-10-22 02:44:31 följande:

Hur gammal är "bonusen"?

21
  • Anonym (!!!)

Otippat att det skulle bli sura inlägg på FL om är glad över att slippa andras odrägliga barn..

• Anonym (dd)
    Anonym (!!!) skrev 2015-10-22 22:38:06 följande:

Otippat att det skulle bli sura inlägg på FL om är glad över att slippa andras odrägliga barn..

21 är väl rimligt att flytta. På vilket sätt odräglig? Jag har en tonåring men annars inte odrägligare än så.
  • Anonym (...)
    Anonym (!!!) skrev 2015-10-22 22:38:06 följande:

21 är väl en rätt bra ålder att flytta på? Sen tycker jag inte man behöver kalla barn odrägliga, är ju föräldrarnas uppgift att uppfostra så vad har du valt för karl kan man undra?
  • Anonym (Grattis!)

Grattis! Min bonusson är 22 och kommer inte att flytta förrän om ett antal år. Han pluggar och bor hemma för att spara pengar. Han har bara bidragsdelen så han betalar inget hemma och hans far betalar dessutom ALL kurslitteratur.

Svar på tråden "Bonusen" har flyttat!!!