• SponsraVM

Räcker brasiliansk vaxning för möhippa?

Räcker brasiliansk vaxning + middag som aktivitet för möhippan? Om det är ett ganska lugnt och inaktivt gäng, som inte värderar att åka runt och göra allt som finns för sakens skull, som ska fira alltså. Eller måste man ha typ 10 aktiviteter?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Räcker brasiliansk vaxning för möhippa?
  • Fia 28

Det räcker bra, så länge det är ett gäng som faktiskt vill waxa muttan ihop.

• SecretMe

Finns inget alternativ som passar mig.
    Jag hade då aldrig gått med på en sån vaxning utan sagt tack och hej, sådana saker är privata.

• LSalander

Jag hade velat umgås med mina vänner, kanske äta/ dricka något gott, inga krystade aktiviteter. En brasilian wax ser jag inte som något socialt man gör tillsammans.

• Annelie 76

Varför inte göra nåt roligt ihop istället om ni inte är så aktiva. Jag hade också tackat nej till vaxning och undrat vad ni var för idioter som vill göra det på möhippa.

• äldreochklokare

haha skojar du? 

• Jemp

Nej det låter lite tråkigt. Hitta på nåt kul gemensamt istället. 

• MsFry

Det låter som en jättekonstig grej att göra tillsammans, vaxningen alltså. Helskumt till och med... Näe, hitta på något annat istället men rent generellt räcker en aktivitet och middag bra, man ska inte behöva stressa runt utan bara ha det roligt tillsammans.

• SponsraVM
    MsFry skrev 2015-10-19 16:16:54 följande:
    Det låter som en jättekonstig grej att göra tillsammans, vaxningen alltså. Helskumt till och med... Näe, hitta på något annat istället men rent generellt räcker en aktivitet och middag bra, man ska inte behöva stressa runt utan bara ha det roligt tillsammans.
    Om vaxningen bara är för bruden då?
  • Fia 28
    SponsraVM skrev 2015-10-19 16:17:39 följande:
    Om vaxningen bara är för bruden då?
    Om ni vet att det är något som skulle uppskattas av bruden så visst, så länge ni inte tänker samlas i en ring runt och titta på. 

Hade det inte varit bättre med att ni alla fick manikyr eller nåt som iaf de flesta kan ha nytta av?
  • Drottningen70

Middag räcker. Vaxning som present om man är jävligt säker på att hon skulle uppskatta en sådan är väl ok. Om man är det minsta osäker på hur det skulle uppskattas låter mam bli..

Svar på tråden Räcker brasiliansk vaxning för möhippa?