• mamma_amy

herbalife?

hej... jag har för en vecka sedan börjat med herbalife..någon som provat har erfarenheter, eller kanske någon som skulle vilja följa hur det går för mig?

• Svar på tråden herbalife?
  • nokitus

Lite ot kanske, men hur har du råd? Jag var och gjorde en såndär "undersökning" hos en herbalife människa, hon räknade på allt vad hon påstod att min kropp behöver, det skulle ha blivit typ 3500 kr. I månaden, så jag sket i det. Tycker inte det ska.va.så dyrt.

• Gert

Herbalife är ett pyramidspel.

Give ´em Hell!
  • Connie07

Bra produkter,men dyrt.Hade jag haft råd hade absolut använd Herbalife.

• Erizajo

Sånt där är bara skit, nån som sitter och tjänar massor på det. Inget som håller i längden.

• mamma_amy

det kostar mig ca 1200kr i mån..och är det BRA.. så är det inte dyrt att satsa på mig själv tycker jag...
    men frågan är om det verkligen "är" bra...

• mamma_amy
    Gert skrev 2015-10-18 21:47:18 följande:

Herbalife är ett pyramidspel.

? pyramidspel?
  • MrsPJ

En fråga: När du gått ner det du vill gå ner, hur ska du göra för att hålla vikten? 

• mamma_amy
    MrsPJ skrev 2015-10-18 23:22:04 följande:

En fråga: När du gått ner det du vill gå ner, hur ska du göra för att hålla vikten? 

just nu äter jag deras shake istället för frukost och middag.. mellanmålen och lunchen äter jag vanligt mat..
    så då blir det bara att byta ut det mot mat också ..
  • MrsPJ
    mamma_amy skrev 2015-10-19 08:05:17 följande:

just nu äter jag deras shake istället för frukost och middag.. mellanmålen och lunchen äter jag vanligt mat..

så då blir det bara att byta ut det mot mat också ..

Du menar att du för alltid kommer byta ut vissa måltider mot herbalife?
  • Hi5

Spännande!
    Jag har själv ätit Herbalife sedan juli, och gått ner snart 10 kg. Vad folk inte förstår är att detta inte är en bantningskur, utan en livsstil. När jag nått min målvikt kommer jag givetvis att fortsätta. Det är den bästa frukosten man kan få, och både jag och mina barn har det som vardagsfrukost. Sedan byter jag även ut lunchen mot shake, men middag äter jag med familjen som vanligt. Hur enkelt som helst.
    När jag insåg hur bra det var, så bestämde jag mig för att bli medlem för att kunna köpa det billigare och dessutom dela med mig till släkt och vänner.
    Jag har aldrig mått så bra, och jag har dessutom fått en massa nya vänner. I helgen var jag på en mässa i Malmö, och det var helt otroligt :)

Lycka till! Du ska se att det kommer att gå fint. Se till att ha tät kontakt med din coach, så får du bra med tips och stöttning på vägen :)

I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done.
Svar på tråden herbalife?