• CarMa

Oro

Efter en lyckad IVF blev vi gravida.
    Igår efter att jag och sambon hade haft sex m varandra så kom det ut långa trådliknande flytningar när jag gick på toa. Fick panik så ringde kvinnokliniken direkt, svaret jag fick var att det var vanligt med sköra slemhinnor och så länge det inte var ngt blod behövde jag inte vara orolig.
    Är i vecka 6

• Svar på tråden Oro
  • CarMa

Kan tillägga att vid samma tillfälle var jag väldigt hård i magen..

• Cyanea

Det stämmer. Du behöver inte oroa dig än. Jag blödde många gånger i början, troligtvis pga sköra slemhinnor tillsammans med Lutinus vaginaltabletter och igår gick jag in i v. 26. Oroa dig inte i onödan, det blir bara jobbigt för dig. Lycka till! :)

• CarMa
    Cyanea skrev 2015-10-18 20:14:04 följande:

Det stämmer. Du behöver inte oroa dig än. Jag blödde många gånger i början, troligtvis pga sköra slemhinnor tillsammans med Lutinus vaginaltabletter och igår gick jag in i v. 26. Oroa dig inte i onödan, det blir bara jobbigt för dig. Lycka till! :)

Tack!
  • MammaMYy

Ingen fara :) man blir trög i magen när man är gravid och man får monsterflytningar.

Det du ska hålla ett extra öga på är om du börjar blöda och att gravidsymptomer (ex ömma bröst) upphör.

• CarMa
    MammaMYy skrev 2015-10-18 20:25:13 följande:

Ingen fara :) man blir trög i magen när man är gravid och man får monsterflytningar.

Det du ska hålla ett extra öga på är om du börjar blöda och att gravidsymptomer (ex ömma bröst) upphör.

Känner på brösten varje morgon, dessutom är dem väldigt ömma så det symtomet går inte att missa.
Svar på tråden Oro