• Anonym (TS)

Brun flytning, missfall igen?

Jag är gravid för femte gången (inga barn). Har alltså haft en hel del otur med graviditeterna. Med en äggledare har jag lyckats bli gravid två gånger detta år. Senaste slutade i Missfall (augusti) och jag plussade idag igen, men har haft bruna flytningar sen i fredags (BIM i fredags).  Senaste dagarna har jag haft som mensvärk som kommer och går, lite som sammandragning och då tänker jag "nu kör mensen igång".Jag är alltså rädd nu att dessa bruna flytningar och sammandragningen ska övergå till störtblödningar. Jag orkar inte fler bakslag.

Ge mig hopp? Någon som haft molvärk och brun flytning tidig graviditet?

• Svar på tråden Brun flytning, missfall igen?
  • ssa123

Jag har alltid haft väldigt mycket molvärk i början av mina graviditer. Mensvärk som du beskriver. Helt normalt vad jag förstått.

Nu med tredje barnet hade jag rosa/röda flytningar vid flera tillfällen också. Runt v 10-13 typ.

Ibland betyder färgade flytningar mf och ibland är det helt normalt. Det vet du säkert redan.

Har haft många mf också och inget av dem började med lite färgade flytningar utan det började blöda direkt. Var liksom inga tvivel om vad som hände.

Grattis till plusset! Lycka till!

(Jag hade 9 mf på sex år mellan tvåan och trean)

Svar på tråden Brun flytning, missfall igen?