snabb hjälp !!!!!!!!
Hej! alla!Jag tänkte dela detta med er, jag och min man bor på hyresrätt bostad, har två barn 1 år och 2,3 år, vi har fått meddelande från en granne som bor på lägenhet på nästa huset att våra barn skakar hennes lägenhet och påverkar sitt liv, jag kontaktade henne och förklarat att mina barn är små så en av de går och den andra har börjat att gå men hon verkar vill inte förstå detta så hon har börjat att banka hård och aggressivt på väggen när hon hör barnet leker eller går vilket skrämde mina barn många gånger, och till slutet så kom hon igår alltså lördag kl. 22 och knakade på dörren aggressivt, hon började prata högt att dina barn stör mig och de springer och leker 10 timmer om dag, jag förklarade till henne att vi försöker trösta barnen så mycket det går med hänsyn att vi bor på hyresrätt men hon fortsatt blir arg och sa att nej ni få hålla de när de springer till slut så uppfattade vi att det går inte att diskutera mer med henne och hon började säga att hon ska kontakta fastigheten....... jag och min lilla familjen blev väldigt stressad och barnen skrämdes igen eftersom de har sett henne när hon kom alltså hela kalaset:( och vi som föräldrar blev stressade och aggressivt och vet inte verkligen vad det gäller detta, jag hoppas om ni vet vad gäller lagen om den situationen, vad kan hon göra mer och vad kan vi göra som föräldrar som rädda för vara barn som upplever det här stressig liv, har aldrig varit eller haft problem med andra grannar, hoppas verkligt få råd från er, tack!