INFP-profiler efterlyses:-)
Hej!
För ett tag sen gjorde jag ett personlighetstest och fick profilen INFP, det satte igång en del intressanta tankar både trevliga och såna som fick mig att fundera över vissa val jag gjort. Jag tar chansen här och kollar om det finns fler personer med den profilen och som skulle vilja diskutera med likasinnade, främst om arbetslivet- som jag känner är mitt största huvudbry.
Jag har två barn, gift, bor i Stockholmsområdet och har min "karriär" i näringslivet, vilket jag kommit fram troligtvis inte är det optimala valet för min profil...
Skulle som sagt vara roligt och intressant och se vilka val ni andra gjort och om ni är nöjda eller inte med det, vi INFP har ju en förmåga att inte alltid vara så nöjda utan vilja vidare till något nytt.
Jag skriver inte så mycket mer här utan jag tar hellre en diskussion på mailen/chat sen om vi känner att vi har något intressant att dela med oss av till varandra, vilket jag tror många INFP har behov av
Ser fram emot att höra av er!
Om ni inte vet vilket profil ni har så finns det många gratistester som man kan använda tex på jobbsafari, eller 16personalities. Testet har sitt ursprung i MyersBriggs. (MBTI)