Angående min brors dotter
Jag är så ledsen över brorsans dotter, visste inte vart jag skulle posta Denna tråd men lägger upp den här. Min bror har ett handikapp som gör att han är upptagen med sig själv, aldrig har han rört sitt barn och barneta mor fick ensam vårdnad pga mamman sågs lämpligast. Så är inte fallet, de som anses mest som lämplig är mina föräldrar men dem kommer som farföräldrar och ingen av dem får lägga sig i enligt soc. Nu har det hänt flera ggr att mamman misshandlat dottern ett antal ggr, barnet är trots allt 11år gammalt så hon förstår allt. Barnet har hela tiden sagt, pappa är snällast men mamman fick. Mamman har hittat sig nya killar och inte skött barnets skolgång så bra heller. Mamman har varit upptagen med sitt liv, rest runt och skickat dottern till mina föräldrar utan att ngn visste om detta. Ny har dottern fått så mycket stryk att hon tagit kontakt med skolan som i sin tur anmält mamman. Hon har synliga skador, jag är skitförbannad, ledsen över detta. Vad kommer soc göra med mamman nu? Hon maste väl ngn gång få sitt straff tänkte jag, nu ligger hon väl i Skiten???? Vad ska hända med mamman o med barnet? Detta får min bror bara inte höra...