• ixi

smärta jag aldrig känt förut..

Jag och min pojkvän har försökt bli gravida i snart 1 år, det har kanske inte så stor betydelse i detta fallet men ändå.. igår när vi hade sex, bakifrån känner jag lite obehag i underlivet. Det gjorde lite smått ont, lite krampaktigt så vi bytte ställning.när han sedan trängde in i mig igen så gjorde det så förbannat ont, kändes som det kunde var i livmodern. Vi slutade, jag grät och min pojkvän fattade ingenting. Det gjorde så ont, krampade och kändes i hela underlivet. Det gjorde ont när jag satt, stod och gick och jag blev lite smått illamående. Smärtan kom och gick lite, men varade i alla fall i 30 min innan jag somnade. Har aldrig känts så förut..

Jag tror att jag har haft ägglossning nu under denna vecka, kanske i fredags eller lördags om man tänker på att mina flytningar ökar då. Men kan lika gärna vart tidigare..

Är det någon som känner igen sig i detta eller vet vad det kan vara?

• Svar på tråden smärta jag aldrig känt förut..
  • tuxxe

En väninna till mig beskrev något väldigt likt för något år sedan....

Visade sig vara utomkvedshavandeskap.

Ta kontakt med BM och få det kollat.

Bättre med en koll för många än för få....

• ixi

Tror inte det kan vara något sånt, läste på 1177 och de första veckorna märker man ingenting, först i v 5-6kommer symptomen. Jag hade en vanlig mens som startade för 2 veckor sen vara se i 5 dar.. så låter konstigt om det skulle vart det.

Svar på tråden smärta jag aldrig känt förut..