• Anonym (Hjälp mig)

Bli gravid med syskon

Varför tar det sig inte? Jag har blivit gravid på pergotime förut men nu funkar det inte. Jag är under 30 men nu har det gått över ett år och inget händer. Vad finns det för hälsokurer för att förbättra äggen/äl?? Min läkare säger bara att vi ska fortsätta med enkelkur pergotime men det funkar ju inte o det är cancerframkallande..

Tips någon?

• Svar på tråden Bli gravid med syskon
  • Anonym (Incest)

Det kanske är naturens sätt att tala om för er att det inte är någon bra idé att bli gravid med ett syskon? Risken för allvarliga sjukdomar ökar markant, och ni riskerar fängelse i upp till ett år även om det är frivilligt. Incest är inget att leka med, försök hitta en partner utanför familjen istället. 

• Anonym (Hjälp mig)
    Anonym (Incest) skrev 2015-10-11 19:18:28 följande:

Det kanske är naturens sätt att tala om för er att det inte är någon bra idé att bli gravid med ett syskon? Risken för allvarliga sjukdomar ökar markant, och ni riskerar fängelse i upp till ett år även om det är frivilligt. Incest är inget att leka med, försök hitta en partner utanför familjen istället. 

Å snälla jag tror du förstår mycket väl vad jag menar med min tråd. Vill bli gravid med ett syskon till mitt barn MED min sambo...
Svar på tråden Bli gravid med syskon