• Devi80

Prover inför IVF

Någon som vet var man ska vända sig inför IVF prover? Fick formulär från Köpenhamn och de vill att vi fixa alla prover. Har kontaktat vårdcentral, kvinno kliniken m.m men de gör inga prover utan läkare remiss. Har haft tre utomskvedhavandeskap och längan har att får ett barn till. Tacksam för svar!

• Svar på tråden Prover inför IVF
  • MrsP79

Beklagar missfallen. Vi kontaktade Cura i Malmö (vet inte om det finns på fler ställen), utan remiss. Vi hade barn sedan innan och ringde dit själva och fick tid relativt fort för provtagningar på min man och mig.

• malinostrom
    Devi80 skrev 2015-10-10 20:17:25 följande:

Någon som vet var man ska vända sig inför IVF prover? Fick formulär från Köpenhamn och de vill att vi fixa alla prover. Har kontaktat vårdcentral, kvinno kliniken m.m men de gör inga prover utan läkare remiss. Har haft tre utomskvedhavandeskap och längan har att får ett barn till. Tacksam för svar!

När jag och min man (vi bor i Malmö) skulle börja med IVF i Köpenhamn hjälpt min gynekolog Bányai Jolán oss med alla prover som skulle tas. Hennes telefonnummer är 040-135130.
  • Devi80

Tack för er hjälp. såg inte detta tråd från idag, vet ej varför. Kostade något med prover inför köpenhamn?

• malinostrom
    Devi80 skrev 2015-10-29 21:42:22 följande:

Tack för er hjälp. såg inte detta tråd från idag, vet ej varför. Kostade något med prover inför köpenhamn?

Proverna kostade endast 120 kr har jag för mig (vanlig patientavgift när du besöker gynekologen).
Svar på tråden Prover inför IVF