• madde92

Är detta slemproppen???

Hej på er!

Ligger just nu hemma i soffan, tröttnoch höggravid ;) Skulle vila en stund men denna envisa "mensvärk" håller mig vaken.

Jag kände att jag blev kissnödig och sprang på toaletten, ut kom då en avlång slemmig sak när jag torkade mig. Har för mig att slemproppen såg ut såhär med barn nr 1. Kan detta vara den? Eller bara en del av den? Behöver lite hjälp att avgöra :)

• Svar på tråden Är detta slemproppen???
  • madde92
    madde92 skrev 2015-10-06 09:23:11 följande:

Hej på er!

Ligger just nu hemma i soffan, tröttnoch höggravid ;) Skulle vila en stund men denna envisa "mensvärk" håller mig vaken.

Jag kände att jag blev kissnödig och sprang på toaletten, ut kom då en avlång slemmig sak när jag torkade mig. Har för mig att slemproppen såg ut såhär med barn nr 1. Kan detta vara den? Eller bara en del av den? Behöver lite hjälp att avgöra :)

Kanske ska tillägga att jag är i v38

• Moneal

Skulle kunna vara en liten del av den :)

Tycker den ser liten ut för att vara hela.

• skakan

När min slempropp kom var det en ganska stor slemmig klump. Innan hade jag fått ut slem som ser ut som snor.

• aurorasmamma

Hur går de? Har de kommit mer, ser då ut som del av slemproppen. Vilken vecka är du I? Kan ju ta ett tag innan de drar igång trots att den börjar gå.

• lilla frun

Min såg ut sådär fast brun och var ganska lös i konsistensen (vet ej om din är det). Min son föddes samma dag:)

Svar på tråden Är detta slemproppen???