gynekolog i göteborg
Uppskattar om någon kan rekommendera en gynekolog i Göteborg. Singel o planerar åka ner till Danmark för IVF, är 41 år
Uppskattar om någon kan rekommendera en gynekolog i Göteborg. Singel o planerar åka ner till Danmark för IVF, är 41 år
Tyvärr är det svårt att hitta någon hjälpsam gyn i Göteborgsområdet om du är singel och ska till Danmark. Behöver du dessutom någon som kan översätta de danska recepten får du åka ganska långt.
Jag bor i Mölndal och har hittat en gyn i Varberg. Han gör vul under IVF behandlingen och översätter de danska recepten så jag får dem på högkostnadsskydd. Om du inte har något mot att åka till Varberg kan du kontakta Varmbadhusets gyn. Säg som det är att du är singel och planerar IVF i Danmark. De är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.
Lycka till.
Tack snälla för svaret
Dr Anders Roth på Grönsakstorget kan man gå till. Det är vanlig klinikavgift och han tar alla prover man kan tänka sig. Hans fru är sköterska där. De är rätt knepiga, inte direkt en trivsam klinik men man får gjort det man behöver och han skriver ut de mediciner man behöver. Andra kliniker i gbg tar en halv förmögenhet för proverna man behöver ta, om de ens accepterar dig som patient överhuvudtaget.
Jag planerar själv ivf, är ensamstående, från gbg!
Tack för tipset!