• MadeleineIzabella

    Varning för Emmljunga Superviking / Babyproffsen i Södertälje

    Idag var jag inne i den butik jag köpte min Emmaljunga barnvagn i April i år, för att reklamera den. Handtaget glappar och chassit knäpper. Detta är tredje gången jag går dit på 2 månader och nu var jag less. Första gången ville inte återförsäljaren erkänna glappet i handtaget utan sa att "det är såhär den ska va" och smörjde upp hjulen lite. Jag orkade inte dividera vidare och gick därifrån. Sen gick det inte ens en månad och glappet blev värre. Åkte dit förra veckan och då erkände återförsäljaren att detta var inte så det skulle vara och åtgärdade felet. Och så idag då, knappt en vecka senare då felet var åtgärdat åkte jag tillbaka då glappet blivit som innan, för att reklamera. Återförsäljaren påstår att det inte är något fel utan att det blir såhär efter lite användning. Han säger även att han inte kommer att godkänna en reklamation då han inte ser att det är något fel. Någon som har erfarenhet av reklamation av Emmaljunga eller har liknande problem?

  • Svar på tråden Varning för Emmljunga Superviking / Babyproffsen i Södertälje
  • KCL

    Har inte den erfarenheten, men vore jag du skulle jag kontaktat Emmaljunga direkt ist för att se om du har bättre tur där.

Svar på tråden Varning för Emmljunga Superviking / Babyproffsen i Södertälje