Förträngt minne - blev vi sexuellt utnyttjade?
Jag vet inte om denna ska vara i sorg, hittar inget lämpligt ställe...
Jag har ett förträngt minne av min barndom och jag vet inte hur jag ska få fram det.
När jag var ca 6-9 år gammal (har ingen aning om när egentligen men någon gång då) var jag och min lillebror bakom byggnaden där vi bodde och lekte. Det var bara en stor kulle, vi (barnen i området) brukade alltid gå ner dit och leka... vet inte vad eftersom det inte fanns något men barn hittar alltid på något...
Jag minns att ett av fönstrena på bottenvåningen var öppet. Det var ett par där, kvinna och man, hon var thailänska och han svensk, som bjöd in oss. Jag minns att vi satt i deras kök och åt köttbullar och brunsås..... minns exakt hur vi satt där och åt men minns INGET mer....
Varför jag delar med mig om det här är för att jag undrar om ni tycker det verkar normalt att ett par skulle bjuda in två främmande barn in i sin lägenhet för att äta lunch??? Detta var visserligen på 90-talet och eftersom detta var på bv så betyder det att de måste ha burit in oss från fönstret för att komma in dit.... för jag tror faktiskt att vi inte gått runt byggnaden för att gå in genom dörren, har inget minne av att ha gjort detta utan mer genom fönstret ;/
Sen att jag minns att hon var thailänska.... det måste hon ha berättat...
Varför minns jag inget mer? Jag har pratat med min bror om detta men han verkar inte vilja diskutera sånt med mig, han minns inte några detaljer men han håller med om att det hänt!!
Var hos psykolog för x antal år sen och hon tyckte att jag inte skulle rota men ärligt talat så ger detta mig redan ångest för jag kan inte hålla på och älta och älta... jag måste veta.... så vad gör jag för att ta reda på det?
Ps.. har besökt mitt barndomshem och till och med gått samma väg i hopp om att trigga igång något minne... har till och med gått fram till fönstret, om jag minns exakt fönster vet jag inte men gick igenom alla.... det kändes välbekant men det triggade inte igång ett skit..
Hjälp :(