Bröstförminskning?
Från det att jag blev gravid och fick min dotter i april 2014 så växte mina tuttar nåt så fruktansvärt. Gick från storlek 70C till 75G!!!! Jag blev sjukt framtung och har sedan förlossningen gått med ryggont. Min hållning har blivit kass. Jag kan inte längre stå helt rakt för då gör det ont i ryggen. Tuttarna blev också fruktansvärt hängiga efter förlossningen. Så mycket att jag knappt kan ha vanliga bhar för knappt någon ger bra stöd. Jag skäms supermycket över dom för de hänger som på en gammal tant. De har blivit mindre nu. Nu e jag på storlek E men det är stort.
Är jag ute och bara går så flyger de ur bhn för de e så slappa. Kan dra huden hur långt ut som helst. Jag kan inte ha någon bikini eller nåt sånt. Kan inte ha bhar utan axelband eller några speciella bhar som jag gärna vill ha. Vill kunna ha tex klänningar med bar rygg eller med bara axlar men kan inte ha något sånt. Kan inte ha urringade tröjor då tuttarna hänger och klyftan är sned.
Har ont i ryggen som sagt.
Kan man få gratis förminskning? Hur går man till väga? Nu har de ju krympt men eftersom de hänger så mycket så blir det tungt. Plus det där att jag skäms och kan inte ha på mig saker jag vill kunna ha på mig.
Runt min mage och mina höfter har jag XS/S i kläder men över brösten behöver jag MEDIUM och ibland LARGE så det är inte mycket som passar.
Hur var det för er? Fick ni? Fick ni inte? Varför? Hur sökte ni?
(bor i jönköpings län om det är nån som bor runt om här som gjort det)