• Tihi

Hur fylla ett tomt gap runt kyl och frys?

Jag behöver hjälp att tänka ut hur jag skulle kunna fylla ut ett tomrum på 25 cm runt ett kylskåp. Det är sidorna som behöver täppas igen på något snyggt sätt. Jag kan inte matcha skåpluckornas färg tyvärr så vad skulle jag kunna göra för att inte ha ett fult och tomt gap runt kylen och frysen? Alla ideér tas mer än gärna emot och det är bråttom för jag måste beställa kyl och frys i morgon.

• Svar på tråden Hur fylla ett tomt gap runt kyl och frys?
  • nnnnnnnn

håller med!

Vi har ett badrumsskåp bredvid. Det var mer prisvärt än ett vitrinskåp. Det är inte så djupt, men ser bra ut ändå.

• Tihi
    Aikido skrev 2015-09-22 18:16:02 följande:
    Smal bokhylla för kokböcker?
    Hm, inte så dumt men hur ska jag matcha träet som skåpen är i?
    nnnnnnnn skrev 2015-09-22 18:17:21 följande:
    håller med!

Vi har ett badrumsskåp bredvid. Det var mer prisvärt än ett vitrinskåp. Det är inte så djupt, men ser bra ut ändå.
    Hänger inte med? Hur smalt är det badrumsskåpet?

Kyl och frysen skjuts in i ett tomt skåp kan man kalla det och kan inte justeras alls på måtten så något måste isf in på dom där 25 cm och det måste ju matcha luckorna som är ljust trä. Sidan som syns på kylen kommer att vara rostfritt stål men så kan det ju inte se ut eftersom att jag har ljust trä i köket så det rostfria måste döljas.

• Tihi
    nevermind skrev 2015-09-22 18:19:29 följande:
    Vinställ!
    Har också tänkt på det men undrar som sagt hur tusan jag ska lyckas matcha träet i luckorna. Jag har skåp precis bredvid kylen/frysen så det måste se ut som om det är gjort så från början och inte en ful efterkonstruktion.
  • nnnnnnnn

lägg en bild på hur det ser ut.
    Jag förstår faktiskt inte vad det är som ska eller inte ska matchas och hur det ser ut eller täcker eller vad...

VI har ett smalt utrymme bredvid kyl&frys. Där har vi ett smalt badrumsskåp (högskåp) för att kunna utnyttja utrymmet.
    Men det "täcker" ju bara "bredden" , det är ju inte alls lika djupt som kyl o frys, utan står i framkant, med väggen på ena sidan och frysen på andra sidan.

Det vi har är något liknande detta:

www.google.com/search%C3%A5p&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIya20kqKLyAIVg_ByCh0S3gkW&biw=1320&bih=753#tbm=isch&q=ikea+badrumssk%C3%A5p+h%C3%B6gsk%C3%A5p&imgrc=lN5f3LOLp_PeeM%3A

• Tow2Mater

Perfekt plats att förvara en mopp eller/och en utfällbar pall för att nå högsta hyllorna.

Svar på tråden Hur fylla ett tomt gap runt kyl och frys?