slagsmål med mamma, 18 inga pengar, ingen pappa. Hjälp
Hej,
Det är såhär att jag är 18 år gammal och går sista året i gymnasiet. Hela mitt liv har jag haft problem med min ostabila mamma och pappa. Pappa brukade slå mig och hota mig så en dag packade jag sakerna och drog hem till mamma. Har bott hos min mamma i flera år nu utan att träffa pappa.
Dagligen kallar min mamma mig hora och hon har slått mig ett antal gånger. Men nu har jag verkligen fått nog. Nu i helgen så bråkade vi för att "jag är för ung" för att ha pojkvän. Hon började kalla mig hora som vanligt, hota mig med att ta ifrån allt jag har och säga att jag är en skam för hela familjen. Det slutade med att hon gav mig en käftsmäll och jag gav tillbaka. krossade även en spegel då detta hände. Mina knogar är helt blodiga av allt jävla skit som pågår här hemma. Har även depprision och ångest. Klarar inte av detta och socialen hjälper mig inte dem har bara erbjudit mig att bo hos en barnmorska. Har ju ingen annan att vända mig till heller.. kan inte skaffa jobb för jag går i skolan från 8-16 och ska plugga högskola sen så har typ ingen fritid pga studierna.
Jag måste få ett eget boende eller något annat för jag klarar fan inte av denna mentala eller fysiska misshandeln heller. Älskar min mamma ändå så vill inte anmäla henne, har redan anmält pappa.