• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om det var riksdagsval idag på vilket parti skulle du rösta?
  • FDFMGA

Jag skulle rösta på det parti som utlovade extra satsningar på Sveriges sverigedemokrater i form av särskilt lockande omröstningstävlingar på nätet, gärna med någon form av integrerad och kamouflerad kunskapsförstärkare.

Dels skulle detta innebära att skränet från sverigedemokraterna inte skulle bli lika störande på andra platser på nätet och dels skulle det på sikt kunna innebära att enskilda sverigedemokrater i sinom tid uppnådde kunskapsnivåer där SD:s "sanningar" inte längre är särskilt lättköpta.

Nu finns det ju inget parti som utlovar en sådan satsning så det skulle förmodligen bli S om det vore val i dag - fast i och med att jag inte är så förtjust för egen del i nätröstning så nöjer jag mig med ett inlägg i tråden och avstår från att röstaSolig

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Insider

Tack för inlägget och precis som du skriver är valet ditt. Man måste inte rösta. Kunskapsförstärkare är du förmodligen den första här att använda som begrepp, men jag tror att hela inledningen är ett skämt för det är mest tjafs.

Peka då istället på SD och deras sanningar rent konkret. SD är i varje fall här för att stanna vad det verkar, så länge inte andra partier ändrar sin politik.

• Gert

Egen majoritet för SD! Skrattande

Give ´em Hell!
  • driver28

I nuläget har jag för första gången någonsin ingen aning faktiskt. Finns inget parti som har en agenda jag kan ställa mig bakom. Absolut inte sittande regering och AKB och de ruttna gammalnya M lockar inte alls heller. SD har så många frågetecken kring sin egentliga agenda, och för mycket inre stridigheter för att komma på fråga, och resten är inte i trossarna alls.

• Insider
    driver28 skrev 2015-09-19 16:41:24 följande:

I nuläget har jag för första gången någonsin ingen aning faktiskt. Finns inget parti som har en agenda jag kan ställa mig bakom. Absolut inte sittande regering och AKB och de ruttna gammalnya M lockar inte alls heller. SD har så många frågetecken kring sin egentliga agenda, och för mycket inre stridigheter för att komma på fråga, och resten är inte i trossarna alls.

Tack för motiveringen. Jag är nyfiken på alla de 10 % som röstar på "annat" - ni får gärna göra som driver28 och motivera lite.
  • Insider
    driver28 skrev 2015-09-19 16:41:24 följande:

Tack för motiveringen. Jag är nyfiken på alla de 10 % som röstar på "annat" - ni får gärna göra som driver28 och motivera lite.
Svar på tråden Om det var riksdagsval idag på vilket parti skulle du rösta?