• Anonym (Oops)

Har du råkat köpa nåt av misstag på tex tradera eller andra siter: )

Råkat.trycka på tex köp nu knappen eller gjort nåt annat felköp på nån sida: -D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-17 18:33
    eller felköp eller nåt som inte var vad du väntade dig

• Svar på tråden Har du råkat köpa nåt av misstag på tex tradera eller andra siter: )
  • Anonym (Oops)

En gång köpte jag en sak jag trodde har anik trädkulptur får hem den och ser att det är en urna man tex lägger aska i... :)

• Långbenopluto

Nej, man kan inte RÅKA trycka på köp nu på tradera för man får frågan ytterligare en gång innan man köper varan.

• Anonym (Oops)
    Tines skrev 2015-09-17 18:31:38 följande:

Nej, man kan inte RÅKA trycka på köp nu på tradera för man får frågan ytterligare en gång innan man köper varan.

Ja sant la till uppdatering
  • Anonym (Haha)

Tänkte att det var en bra ide att nätshoppa efter en middag på stan med några vänner, vi drack ganska mycket vin och champagne. Landade på nästan 6000 kr och behöll hälften till slut. Ops.. 

• Anonym (Oops)
    Anonym (Haha) skrev 2015-09-17 18:35:05 följande:

Tänkte att det var en bra ide att nätshoppa efter en middag på stan med några vänner, vi drack ganska mycket vin och champagne. Landade på nästan 6000 kr och behöll hälften till slut. Ops.. 

Åå det har ju hänt man tycker det är en jättebra ide just då: -D
  • Anonym (Oops)

Fler: )

• Snow Crash

Tvååringen fick fatt i min mobil och tryckte runt av hjärtans lust. Han budade hem ett anskrämligt guldskärp och ringde en faster jag inte pratat med på tio år.

• Anonym (tja)

Jag budade hem ett par Rock & Republicjeans i samma storlek som jag hade innan men när jeansen kom var de inte i stretch...försökte dock dra dem på mig men de kom bara till knäna så jag fick ge dem till min väninnas lilla dotter. Snopet. Men lilltjejen blev glad.

• Anonym (Oops)
    Anonym (tja) skrev 2015-09-18 08:33:50 följande:

Jag budade hem ett par Rock & Republicjeans i samma storlek som jag hade innan men när jeansen kom var de inte i stretch...försökte dock dra dem på mig men de kom bara till knäna så jag fick ge dem till min väninnas lilla dotter. Snopet. Men lilltjejen blev glad.

Haha Ja usch den har man testat: )
  • fredsduvan
    Snow Crash skrev 2015-09-18 08:02:15 följande:

Tvååringen fick fatt i min mobil och tryckte runt av hjärtans lust. Han budade hem ett anskrämligt guldskärp och ringde en faster jag inte pratat med på tio år.

Hahaha fick du användning av skärpet ? PINSAMT med fastern
  • Snow Crash

Säljaren var förstående och lät mig slippa betala, som tur var. Dessutom hade vi flyttat utomlands. Tog bort Tradera-appen fortare än kvickt för att undvika fler missöden!

• fredsduvan
    Snow Crash skrev 2015-09-19 06:38:40 följande:

Säljaren var förstående och lät mig slippa betala, som tur var. Dessutom hade vi flyttat utomlands. Tog bort Tradera-appen fortare än kvickt för att undvika fler missöden!

tur
Svar på tråden Har du råkat köpa nåt av misstag på tex tradera eller andra siter: )