nidblödning? HJÄLP!
Hej!
Jag har sedan mer än ett år försökt bli gravid, Efter 3 mån utan resultat sa jag till min man att jag ville ta min behandling mot acne, (Roaccutan) Varav att jag var tvungen att ta preventivmedel , jag tog självklart p-spruta.. vilket kändes enklast då, alltså i oktober förra året. Fick inte tillbaka min mens sen i juni detta året punktliga som innan, alltså 8 mån senare. Jag och min man började att försöka direkt i mars då medicinen var ur kroppen men har fortfarande inte sett ett + .. Men nu till det jag ville fråga, Jag fick igår kväll lite rosa flytningar på pappret när jag torkade mig , ska inte ha mens försen om ca 1,5 vecka. under natten hade jag inget skydd.. men när jag vaknade i morse (innan larmet) så hade jag ganska strak molvärk i vänstra äggstocken .. gick direkt till toaletten och torka mig men fick en lite större mängd brunt blod på pappret.. Segt som attan var "flytningen" men inga klumpar .. besviken och trodde det var mens så stoppa jag i en tampong och gjorde mig iordning för skolan. Under dagen har jag fått lite molvärkar fram och tillbaka. Gick till toaletten och skulle byta tampong , bara bruna flytningar på (mindre än innan) så satte in en ny innan jag gick hem. När jag va hemma 5 timmar senare bytte jag och tampongen satt nästan fast och det fanns lite blod på , röda strimmor i klara flytningar.. som om blodet stannar av ... så kan det vara nidblödning eller är det mens?! Hjälp mig .. vill så gärna ha ett till litet troll :) Känner mig även trött , illamående , yr , molvärk, huvudvärk, Hunger, frossa men hade jätteont i brörsten tidigare i månden men det har NÄSTAN försvunnit.