ny man i familjen
Hej, nu ska jag fatta mig lite kort,
jag har två barn, har varit gift i 3 år med en man som kom ut som bi förra sommaren och att han haft ett förhållande med en annan man bakom min rygg, i julas flyttade jag med barnen till min mamma och bor här än, letar bostad hela tiden. väntade vårt 3e barn som skulle anlända nu i höst..
För 2 veckorsen förlorade vi barnet i sen graviditet, hon ska begravas nu denna veckan:(
Har alltså haft de väldigt tufft i ett år.
För några veckorsen började jag prata med en kille som jag tänker på dagligen och har träffat lite, han lyser verkligen upp min vardag nu i de tuffa.
Barnen är hos sin pappa varannan helg.
Skilsmässan är inte ens över.. från jan. har inte heller kunnat släppa min man riktigt än, eftersom han valde att hastigt och plötsligt gå en annan väg vilket jag aldrig skulle kunna tro skulle hända, men jag blev tvungen att lämna han och gå vidare..
Är verkligen glad att jag vågat öppna mig lite och vågar träffa någon ny..
Men, är de fel?
Mitt i skilsmässan, bor hos min mamma med barnen och nu ska vi begrava våran dotter om 2 dagar.
men mitt i allt de tuffa så lyser jag ändå upp av denna man..
Han har barn själv och varit gift tidigare och är verkligen seriös.
ni som varit gifta och haft de tufft, hur gick de när ni träffade någon ny? blev de bra? även om de var kort efteråt? känns som jag varit singel sen förra sommaren då jag fick veta allt om min man.
vet inte om jag ska satsa fullt upp eller bara låta de vara och ta hand om allt annat just nu, men vill verkligen träffa han hela tiden, för jag tycker om han.
erfarenheter från andra som skilt sig och träffat någon ny?
mvh