Tanke
Jag har legat sömnlös i många nätter irriterad på det svenska folket som verkar bara fokuserade på att inte se ut som rasister för att dom vill vara godhjärtade. Min fråga till alla er som läser detta är, varför bryr ni er så mycket om flyktingarna när vi själva knappt har bostad eller ekonomin för att ta hand om alla som kommer hit? Vi har ingen kontroll på vilka som kommer in och ut i landet, det verkar bara som om dom flesta kollar blint in emot framtiden som kommer närmare och närmare för att våra svenska politiker inte är kapabla till att leda ett land. Jag är inte rasist på något sätt, men jag förstår inte ert tankesätt när ni knappt kan planera ett välkomnande till flyktingar som kommer till Sverige. Det finns en anledning till att Sverige demokraterna bara växer när vi har ljushuvuden som regering, dom verkar göra allt för att inte se ut som rasister när dom hade kunnat fokusera på folk som redan är här istället för att fylla på en full kopp redan. Folk tror att alla flyktingar är utsatta, det är inte sant överhuvudtaget när dom flesta tillfället att komma till Sverige, få gratis bostad och bidrag. Det jag inte förstår med er Svenskar som inte kan se in hur framtiden kommer se ut för oss alla om vi inte stoppar flyktingar som kommer hit, det som kommer hända är mera organiserade brott, tiggeri. Vi svenskar kommer att ha en hand emot strupen för att vi inte kan ta hand om oss själva, när tiden väl kommer vi alla inse vilket stort misstag det var att rösta på Stefan Löven.