äggåterföring
Ngn mer här som ska göra äggåterföring och som gjort flera ivf?
Ruvar just nu efter FET 28/8. Den var min 8.e ET/FET totalt.
Ruvar just nu efter FET 28/8. Den var min 8.e ET/FET totalt.
Ska börja behandlingen snart, så om några veckor räknar man med en återföring! Spännande att ha fått tillbaks, har du nånsin varit gravid?
Oj det var många gånger. Själv har jag aldrig varit gravid. Är orolig för att jag inte kan bli gravid även om det inte finns något som talar emot det förutom pco:n. Hoppas du får ett positivt besked! Känner du någon som gör ivf? Själva känner vi oss ensammast i världen om detta även om man vet att det är ganska vanligt.
Oj det var många gånger. Själv har jag aldrig varit gravid. Är orolig för att jag inte kan bli gravid även om det inte finns något som talar emot det förutom pco:n. Hoppas du får ett positivt besked! Känner du någon som gör ivf? Själva känner vi oss ensammast i världen om detta även om man vet att det är ganska vanligt.
Fick svar nu-jag är gravid!! ED är embryodonation. Vi har gjort 6 stycken i Tjeckien,gravid, men MA i maj så det känns extra nervöst. Men en dag i taget! Lycka till ts!
Gör äggplock imorgon och förhoppningsvis ET på torsdag. Tredje och sista försöket. Har inte fått till frysen vid de tidigare försöken, får ut få ägg och hoppas att det blir något/ några fina embryon iallafall. Nervöst.
(Har tidigare gjort 3 IVF:er och 4 FET med mitt ex utan graviditet)
Gör äggplock imorgon och förhoppningsvis ET på torsdag. Tredje och sista försöket. Har inte fått till frysen vid de tidigare försöken, får ut få ägg och hoppas att det blir något/ några fina embryon iallafall. Nervöst.
(Har tidigare gjort 3 IVF:er och 4 FET med mitt ex utan graviditet)