• Anonym (Svårt att få barn)

CB's äl test

Jag har en fråga angående clearblues ägglossningstest. Kan dessa visa positiv hela cykeln?

Har BIM om tre dagar. Tog ett cb's äl test och det visades ingen glad gubbe men ett svagt streck visades. Men det lär inte betyda något va?

Har kämpat länge och vet att jag bör vänta men det är väldigt svårt

• Svar på tråden CB's äl test
  • Jag är bara jag

Svaga streck kan man få hela cykeln-de betyder ingenting. Ta ett gravtest på BIM eller helst efter istället.

• Kasperina

ÄLtest reagerar på andra hormoner än gravtest så ett svagt streck säger ingenting. Man ska dessutom inte försöka tolka den där stickan utan läsaren, men när jag höll på och ältestade så innebar ett allt starkare streck att ÄL var på väg. Så svaga streck som du har där sa dock ingenting, utan de måste vara starkare.
    Å andra sidan antar jag att det inte är ÄL du letar efter just nu?

Nej, det är inte äl jag kollade. Önskade bara att jag vore gravid. Men så lär fallet inte vara.

Tack för er tid.

• Jag är bara jag

Man ger inte upp hoppet förrän mensen väl kommit! Glad  Man vet aldrig,kan gå efter 20 år som för några jag känner till.

Jag är bara jag skrev 2015-09-11 21:53:53 följande:

Man ger inte upp hoppet förrän mensen väl kommit! Glad  Man vet aldrig,kan gå efter 20 år som för några jag känner till.

Vad härligt för dina kompisar. All deras kämpande och så länge. De förtjänade verkligen deras plus!! Lycka. Tack för att du berättade det.
Svar på tråden CB's äl test