• Daniella H

Bli spådd i tarot? Någon som har testa det??

Jag skulle vilja få information om att bli spådd med tarotkort. Jag har funderat länge att bli spådd av en medial rådgivare och undrar om någon har testat det innan? Någon ni kan rekommendera?? Detta är en helt ny värld för mig och blir tacksam för svar och input! Har kikat på en spåsida som heter www.spadomonline.nu någon som har blivit spådd där?

• Svar på tråden Bli spådd i tarot? Någon som har testa det??
  • TatueradDonna

Hej. 

Lita INTE på "telefon medium", det är bluff och båg, bortkastade pengar.

Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.
    I första hand jobbar hon med barn (som har problem med sin mediala förmåga) men hon har även seanser ibland när hon hinner.
    Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)

Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!

Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.
    Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva. 

Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser. 

Vet att hon varit iblandad med svart magi inom Katolska kyrkan då hon är katolik, det dom kallas exorcism. 

Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället. 

• thelmiss

Jag är medial och lägger kort. Skulle verkligen inte vända mig till de "telefonlinjer" som finns. Korten är endast vägledning, sen gäller det att tyda dem rätt! Jag upplever att korten i princip aldrig har fel och upplever att de hjälper mig väldigt mycket, försök att hitta någon seriös! Och var noga med att förbereda frågor, som du vill ha svar på, för det är korten bra på! :)

• Yellowbird84
    TatueradDonna skrev 2015-12-05 20:11:53 följande:

Hej. 

Lita INTE på "telefon medium", det är bluff och båg, bortkastade pengar.

Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.
    I första hand jobbar hon med barn (som har problem med sin mediala förmåga) men hon har även seanser ibland när hon hinner.
    Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)

Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!

Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.
    Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva. 

Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser. 

Vet att hon varit iblandad med svart magi inom Katolska kyrkan då hon är katolik, det dom kallas exorcism. 

Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället. 

Hej,
    Jag kan inte skicka direkt meddelande till dig. Hur får man namnet kvinnan? Skulle vilja kontakta henne. 
  • Anonym (Hmm)
    thelmiss skrev 2015-12-24 09:32:57 följande:

Jag är medial och lägger kort. Skulle verkligen inte vända mig till de "telefonlinjer" som finns. Korten är endast vägledning, sen gäller det att tyda dem rätt! Jag upplever att korten i princip aldrig har fel och upplever att de hjälper mig väldigt mycket, försök att hitta någon seriös! Och var noga med att förbereda frågor, som du vill ha svar på, för det är korten bra på! :)

Jag har efter alla dessa år fortfarande svårt att läsa svar i korten. Det jag bäst lyckas få dem att göra är att visa framtiden (och det förflutna), men inte svara på raka frågor. Har du några tips? Jag brukar använda det keltiska korset, men kanske behöver använda ett annat upplägg? Testar trekortsvarianten ibland också, den är iaf lite lättare att se svar i.
  • Anonym (.)
    Yellowbird84 skrev 2024-07-29 14:40:32 följande:
    Hej,
    Jag kan inte skicka direkt meddelande till dig. Hur får man namnet kvinnan? Skulle vilja kontakta henne. 
    Jag skulle också vilja få kontakt med kvinnan. 
Svar på tråden Bli spådd i tarot? Någon som har testa det??