• beccagranen

(snyggt) Dammode Online

Är det bara jag som aldrig hittar något fint/intressant/snyggt att ha på sig?
    Vart på shoppingrundor i gbg centrum i helgen, och överallt är det samma trista kläder. Spelar ingen roll om man går till kedjorna eller dyrare butiker, det är bara toppar i svart/vitt/grått eller beige eller blusar i samma färgskala. Färgerna i sig är det väl inget fel på men så trist design.. det händer inget, det är bara en bylsig topp som alla andra..

Så jag skulle uppskatta om ni hade förslag på märken eller butiker/onlinesidor där man kan hitta plagg som är lite intressantare.

Några sidor som jag ibland hittar plagg på är:
    Nelly.com
    forever21.com
    fannymichel.se
    miinto.se
    zalando.se

Sen finns det kedjorna mfl.
    ellos, h&m, Lindex, KappAhl, gina, only, rut&cirkel mfl.

• Svar på tråden (snyggt) Dammode Online
  • Themis

www.axparis.com/

www.countryattire.com/

www.asos.com/&affid=10690&gclid=CLXmpt3R5ccCFSoNcwodTicO9A&gclsrc=aw.ds

www.bluefly.com/

www.polyvore.com/

De sista två är metasajter som samlar en massa saker från en massa nätbutiker, finns allt från billigt till superdyrt men prisläget är inställbart i sökmotorn så det är bara att välja.

Alla sajter skeppar inte till Sverige men är man villig att betala extra för en cool pryl så kan man skaffa en boxadress i USA och få grejerna vidareskickade av t ex.
    Bongo international. Man kan samla flera paket och få alla vidareskeppade samtidigt- gå ihop med några vänner och shoppa från hela världen!

bongous.com/

Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
Svar på tråden (snyggt) Dammode Online