• Anonym (nojig)

Nikotinförgiftning?

Hej!

jag är gravid i v.6 och rädd ganska ofta, jag har varit gravid en gång förut som slutade i MA vid den här tiden vilket kanske gör mig extra nojig..
    Jag har en äldre granne som jag brukar hälsa på och hjälpa med diverse sysslor och han har det lite sådär med hygienen. Jag drack iaf vatten ur ett glas som var urdiskat med en diskborste som var grå av att ha diskat ur askfat. självklart var sköljdes ju glaset ut innan, men jag vet efter att ha jobbat på cafe att man tex inte ska diska askfat i maskinen då nikotinet fastnar..Jag vet inte om jag är jättetöntig eller om jag borde oroa mig, hoppas att någon kan ge mig lite perspektiv eller kan berätta om något liknande{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Nikotinförgiftning?
  • Anonym (nojig)

ingen som tex brukar diska askfat och glas med samma borste?

• Meebo

Jag diskar allt med samma borste och har gjort sedan jag lärde mig diska för 20 år sedan och det har aldrig varit några problem.

• Anonym (nojig)

tack för svar :) antar att du menar att du även gjort det som gravid, och det känns lugnande 

• Anonym (nojig)

tack för svar :) antar att du menar att du även gjort det som gravid, och det känns lugnande 

Svar på tråden Nikotinförgiftning?