Åkpåse till BRIO SMILE
Hej!
Som rubriken lyder är jag i behov av hjälp och tips på åkpåsar som passar bra till barnvagnen BRIO SMILE. Vår son blir ett halvår i september och är normalstor.
Vilken åkpåse har/hade ni?
Hej!
Som rubriken lyder är jag i behov av hjälp och tips på åkpåsar som passar bra till barnvagnen BRIO SMILE. Vår son blir ett halvår i september och är normalstor.
Vilken åkpåse har/hade ni?
Vi har en svart från Elodie Details, passar perfekt!
Åh så Elodie Details åkpåsar passar? Gud så glad jag blir nu. De har ju jättemånga superfina!
Hur väl sitter åkpåsen kvar i sittdelen? Jag har hittills bara sett att Brios egna åkpåsar har små "krokar" som kan fästas i öglorna längst upp. Har en dotter som är 7 månader nu och tänkte köra med en PoP vindfleece och en åkpåse. Men då är frågan vilken åkpåse man ska ha? Min dotter är väldigt nyfiken och vill därför inte sättas fast i selen och har man inte trätt i selen i åkpåsen och inte har krokat fast den längst upp tänker jag att åkpåsen kommer att glida ner? Något du upplevt som har en åkpåse till din Smile?
Hur väl sitter åkpåsen kvar i sittdelen? Jag har hittills bara sett att Brios egna åkpåsar har små "krokar" som kan fästas i öglorna längst upp. Har en dotter som är 7 månader nu och tänkte köra med en PoP vindfleece och en åkpåse. Men då är frågan vilken åkpåse man ska ha? Min dotter är väldigt nyfiken och vill därför inte sättas fast i selen och har man inte trätt i selen i åkpåsen och inte har krokat fast den längst upp tänker jag att åkpåsen kommer att glida ner? Något du upplevt som har en åkpåse till din Smile?
Tack för svar! Är inne på att köpa britax åkpåse shiny. Vill nog inte köpa en för varm åkpåse, tänker att "lager på lager"-principen borde räcka :)
Tack för svar! Är inne på att köpa britax åkpåse shiny. Vill nog inte köpa en för varm åkpåse, tänker att "lager på lager"-principen borde räcka :)
Letar fortfarande efter den perfekta själv, hittar du en lagom så säg till. I liggdelen hade vi Kronans egna, den var precis lagom. Den hade dock inte hål för sittdels selen. :(
Brion är bra då lillen sover ute sina långpass i vinter då man inte behöver bylta på honom så mycket men ändå håller han sig varm. Men mellanläget då han ska sitta still en del i vagnen men behöver ytterkläder för han ska upp en runda med... Den klurar vi fortfarande på.
Jag gillar Brios egna. Tunn som en sovsäck. Lätt att vika bort helt vid behov. Har den till vår Emmaljunga och så en fotsack över. Smidigt och skalbart i och med att det är två separata delar.