hon vill aldrig ha sex hjäälp mig
Hej allihopa jag kan börja med att säga att jag sitter i samma båt som många andra men jag behöver hjälpa akut och tro mig jag älskar och se min tjej få orgasm för jag blir så jävla kåt varje gång hon njuter men problemet är att vi har nästan aldrig sex längre och dom gångerna vi har haft de så känns de som att jag tvingar henne.
Vi e 25 o 23 år och vi bor ihop men sista tiden så studerar jag 2 timmar från där vi bor och ibland så har vi inte setts på flera veckor och jag har hållt ut då och försöker mysa med henne men hon vill knappt att jag ska ens hålla om henne då vi ska somna eller bara ligga och mysa , jag har boktavligt talat testat det mesta allt från myskvällar med ljus och blommor till lyxiga utomlands resor men de e fortfarande samma problem och vi har vart tillsamans i 2 år och första året så hade vi det superbra men sista år har de bara blivit värre och värre och jag är jätte kåt av mig men jag håller de inne för jag kan nöja med med några gånger i veckan som max men sista året så är de max 2-3 gånger i månaden om jag har tur och då är de jag som börjar med att bjuda på mig själv och jag har försökt prata med henne men då tycker hon att jag bara tjatar hela tiden och jag brukar inte tjata om själva sexet jag brukar påpeka att våran sex liv är jag inte nöjd med men det skiter hon i
snälla är det nån som har haft samma problem så ber jag er och hjälpa mig kom med tips stora som småa så kan det ha betydelse för mig tacksam för alla tips