• jobbigtjustnu

hon vill aldrig ha sex hjäälp mig

Hej allihopa jag kan börja med att säga att jag sitter i samma båt som många andra men jag behöver hjälpa akut och tro mig jag älskar och se min tjej få orgasm för jag blir så jävla kåt varje gång hon njuter men problemet är att vi har nästan aldrig sex längre och dom gångerna vi har haft de så känns de som att jag tvingar henne.

Vi e 25 o 23 år och vi bor ihop men sista tiden så studerar jag 2 timmar från där vi bor och ibland så har vi inte setts på flera veckor och jag har hållt ut då och försöker mysa med henne men hon vill knappt att jag ska ens hålla om henne då vi ska somna eller bara ligga och mysa , jag har boktavligt talat testat det mesta allt från myskvällar med ljus och blommor till lyxiga utomlands resor men de e fortfarande samma problem och vi har vart tillsamans i 2 år och första året så hade vi det superbra men sista år har de bara blivit värre och värre och jag är jätte kåt av mig men jag håller de inne för jag kan nöja med med några gånger i veckan som max men sista året så är de max 2-3 gånger i månaden om jag har tur och då är de jag som börjar med att bjuda på mig själv och jag har försökt prata med henne men då tycker hon att jag bara tjatar hela tiden och jag brukar inte tjata om själva sexet jag brukar påpeka att våran sex liv är jag inte nöjd med men det skiter hon i

snälla är det nån som har haft samma problem så ber jag er och hjälpa mig kom med tips stora som småa så kan det ha betydelse för mig tacksam för alla tips

• Svar på tråden hon vill aldrig ha sex hjäälp mig
  • Aniiee

She's just not that into you....

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Bibbidi

Hur ofta myser du med henne utan att överhuvudtaget försöka få till sex? Har du försökt få till sex varenda gång du tex köper hem blommor, tänder ljus osv?
    Och om upplever att du tjatar jämt om sex så får du nog rannsaka dig själv, du kanske hintar om det mer än vad du tror? Att tjata om sex är bland det värsta man kan göra... det om något dödar sexlivet.

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (Grabben brevid)

Hon har säkert någon annan när du inte är hemma. Relationen är körd.

• Anonym (distans)

Jag och min fru lever i ett distansförhållande. Jag jobbar 90 mil från hemorten. Vi ses i princip bara på helgena. Vårt sexliv är också en aning ojämnt kan man säga. Hon vill inte lika mycket som jag. Vi pratar om det och min fru förklarar det ungefär som så att hon tycker det är jobbigt att jag är borta på veckorna och att hon sätter upp en sorts integritetsspärr för att inte må ännu sämre när jag är borta. Hon menar att hon tycker det blir jobbigare om vi kommer varandra nära under helgerna och sen inte får träffas på en-tre veckor igen. En sorts självbevarelsedrift helt enkelt. Kanske det är så för TS kvinna också?

• jobbigtjustnu

Att hon skulle va otrogen har jag svårt och se eller kan jag ha fel??

Och då vi väl har sex så har vi de riktigt vild och hon njuter verkligen och jag älskar o överraska henne med allt från att jag lagar riktig go middag med ljus o hela köret men nu vill hon inte ens ha de mysigt med tända ljus eller nåt längre och varje gång hon ska somna så säger hon gonatt jag älskar dig och en liten puss thats it

verkar som jag har riktigt allvarlig problem här och snälla va seriösa med era svar och va ärliga behöver verkligen hjälp

• Bibbidi
    jobbigtjustnu skrev 2015-08-26 00:42:52 följande:

Att hon skulle va otrogen har jag svårt och se eller kan jag ha fel??

Och då vi väl har sex så har vi de riktigt vild och hon njuter verkligen och jag älskar o överraska henne med allt från att jag lagar riktig go middag med ljus o hela köret men nu vill hon inte ens ha de mysigt med tända ljus eller nåt längre och varje gång hon ska somna så säger hon gonatt jag älskar dig och en liten puss thats it

verkar som jag har riktigt allvarlig problem här och snälla va seriösa med era svar och va ärliga behöver verkligen hjälp

Som sagt - myser du med henne ofta utan att försöka få till sex? Utan att "tafsa" osv? Var en period när min kille var väldigt "på" och vi kunde knappt ligga och mysa utan att han försökte få till det - och det ledde till att jag tyckte det blev jobbigt och började dra mig undan. Blev tröttsamt.
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
Svar på tråden hon vill aldrig ha sex hjäälp mig