Svårt att bli helkåt när jag gör henne kåt
Har ett problem här som jag gärna söker tips till. Saken är denna att när jag o tjejen ska ha sex så är det i majoriteten hon som gör mig kåt, o inte tvärtom. Hon får mig kåt, vi har sex.
Men när jag försöker göra henne kåt blir jag inte lika upphetsad som jag skulle om hon tog på mig. Jag älskar fortfarande att se henne njuta, men måste ofta ha den där extra pushen. Brukar vara slak/halvstånd. Så hon måste alltid behöva kåta upp mig efter, vilket ibland har blivit ett irritationsmoment. Ett exempel är att jag kåtar upp henne, sen försöker hon kåta upp mig (och kan lyckas), men innan dess har hon liksom förlorat lusten. = no sex. Jag säger inte att det alltid är så, men tillräckligt ofta för det ska kännas jobbigt för oss båda.
En annan sak jag vill nämna är att de gångerna jag inte får upp den är oftast de gångerna jag kåtar upp henne. Liksom, när jag är där nere vill jag ju bara kunna ha sex utan att hon ska behöva få upp den(om det går) Det är också ganska jobbigt, för det blir liksom som att jag kan inte bestämma när jag vill ha sex med henne. Kan va att jag tänker för mycket eller att jag sätter någon press? STÖRANDE
Uppskattar alla tips ni har! Tack!