• Anonym (Undrar...)

Tjejsex-porr? (Kvinna själv)

Jag är en kvinna på drygt 40 med barn och man. Men som alltmer börjar inse att jag tänder på fantasier om kvinnor. Har erfarenheter för nästan 20 år sedan men sen levt i långa relationer med män. Jag är så feg... Men skulle vilja hitta porr med kvinnor som har sex med kvinnor... Inte då riktad till män. Och så fantiserar jag om att faktiskt också träffa en kvinna för att få testa... Men livet är ju väldigt hetero och äktenskapsinrutat... Så ja jag vet inte.

• Svar på tråden Tjejsex-porr? (Kvinna själv)
  • Anonym (anonym kvinna)

Samma här 48 år är nyfiken / sugen på en kvinna ska vi byta mail.utflugna barn.

• Armageddon

Du är inte ensam. Många kvinnor i heterosexuella relationer tänderna på andra kvinnor, och har även sex med andra kvinnor antingen tillsammans med sina män eller själva. Många män finner bara det upphetsande att deras fru/sambo har sex med kvinnor.

Min fru tittar nästan bara på porr som innehåller enbart kvinnor, och älskar att ibland ha tjejsex.

Porr med enbart kvinnor i är bara att googla och prata med din man vad han tycker om det.

• Anonym (sugerpie)

Samma här. 40+ med tonårsbarn. Fantiserar mkt om tjejer. Kollar på "tjejporr" och tänder oehört på det. Skulle vilja testa på riktigt utan några förbehåll....

• Anonym (Kåt40+brud)

Min man blir oerhört kåt av att se mig ha sex med andra kvinnor. Han har inga behov av att delta men kollar gärna. Det gör mig ännu mer sugen och det är en grymt skön lösning på "problemet"

• Anonym (anonym kvinna)

Skulle vilja ha kontakt med någon av er kvinnor som skrivet här . Puss.

• Anonym (Kåt40+brud)
    Anonym (anonym kvinna) skrev 2015-08-21 07:09:55 följande:

Skulle vilja ha kontakt med någon av er kvinnor som skrivet här . Puss.

Puss på dig också!
  • Anonym (man 40ish)

Har lite svårt att förstå all denna blygsel bland ändå ganska livserfarna kvinnor. min sambo har varit med kvinnor och jag skickar gladeligen iväg henne på en weekend med en tjejkompis någon gång ibland. Flatklubb i Köpenhamn där de kan hålla handen och hångla ostört och sen blir det på hotellet förstås. Det är också väldigt vanligt att kvinnor nästan dyker på varandra på de swingerklubbar vi varit på. Det är väl bara att göra för den som är nyfiken? 

Svar på tråden Tjejsex-porr? (Kvinna själv)