Betal tillbaks efter förhållande
Så jag och min flickvän bor tillsammans men förhållandet börjar lida mot sitt slut hon har spenderat väldigt mycket pengar på förhållandet med tanke på att ingen av oss har fått jobb så hon har tagit från sina spar pengar, jag frågade henne i början om hon ville skriva på papper om vilka pengar som tillhör vem så att vi rent juridiskt kan dela upp saker och pengar ifall det skulle ta slut men hon ville inte det, nu i efterhand när vi har bråkat etc så att förhållandet inte funkar längre vill hon ha tillbaks delar av det hon har spenderat, men jag känner som så här att ifall det tar slut så vill jag inte ha något med henne att göra längre och jag har gett henne chansen att skriva på papper om vad som är vems etc, det va jag som tog upp det för att det inte skulle bli krångel ifall det tar slut.
Rent moralmessigt så kan det väll kännas som en "fair" sak men jag vet att när vi har gått skilda vägar så känner inte jag för att föra över X antal tusen i månaden för att återställa den skadan vi har skapat på hennes sparkapital, när vi inte har någon kontakt längre, detta är bara en sak som jag kan känna för mig själv givetvis men är intresserade av hur ni tycker och tänker vill inte fråga någon i vår omgivning är då blir svaret alltid på partiskt.
Så snälla va opartiska och denna texten kanske upplevs som att den är skriven i min favör, så försök att se över det och svara helt opartiskt, tack! ??