vad undvika att äta på charter?
Ska snart åka till rhodos i grekland undrar lite hur ni gjort med vattnet där går det att dricka och hur är det med glass vågar man låta ungarna äta??
Ska snart åka till rhodos i grekland undrar lite hur ni gjort med vattnet där går det att dricka och hur är det med glass vågar man låta ungarna äta??
Om de säger att man inte kan dricka vattnet ur kran så undviker jag det ( men borstar tänderna i det och kokar mat på det)
Undviker inget annat. Glass, varför skulle man neka barnen det en varm sommardag. Vi har ätit glass varenda dag i tre veckor i Italien, så gott!
Vad har charter med det hela att göra?
Att man reser charter innebär att man bokar stol och hotell i ett paket.
Eller pratar du om "all inclusive"? det ska man undvika. punkt.
Är det buffé kan man rädda magen genom att checka att det varma verkligen hålls riktigt varmt och att det kalla (röror, sallader, uppskuren frukt t.ex) hålls kylt. Allt däremellan blir man snabbt risig av
Vaccinera er mot de de flesta magsjukevirus med ducoral innan, smakar fan men är så värt det.
Hur är det med hepatit t ex? Det krävs två doser av twinrix för att få ett fullgott skydd t ex.
[quote=75652910][quote-nick]Anonym (Charter?) skrev 2015-08-18 19:16:58 följande:[/quote-nick]Vad har charter med det hela att göra?
Eller pratar du om "all inclusive"? det ska man undvika. punkt.[/
Varför undvika all inklusive? Tycker det har varit suveränt när vi har haft de
Som nån tipsade om så brukar vi ta det där magvaccinet och har inte blivit dåliga nån av oss
[quote=75652910][quote-nick]Anonym (Charter?) skrev 2015-08-18 19:16:58 följande:[/quote-nick]Vad har charter med det hela att göra?
Eller pratar du om "all inclusive"? det ska man undvika. punkt.[/
Varför undvika all inklusive? Tycker det har varit suveränt när vi har haft de
Som nån tipsade om så brukar vi ta det där magvaccinet och har inte blivit dåliga nån av oss
Jag tycker att all inclusive kan funka på vissa destinationer. Vi har rest både med och utan. Bortsett från det kan jag också rekommendera Ducoral och därefter SUNT FÖRNUFT!
Glass kan jag inte se att det skulle vara farligt.
Jag tycker att all inclusive kan funka på vissa destinationer. Vi har rest både med och utan. Bortsett från det kan jag också rekommendera Ducoral och därefter SUNT FÖRNUFT!
Glass kan jag inte se att det skulle vara farligt.