• maxxixx

Vad ska jag göra.. orkar inte mer

För cirka 4 månader så hittade jag min första kärlek o första riktiga tjej i förhållandet, Det var 3 veckor sedan vi hade gjort slut och 1 sedan HON bröt kontakten med mig.. Jag har aldrig mått så här dåligt, nu så håller hon på med andra killar mitt framför mig i chatter osv... Jag är så jävla ledsen och bryter ihop just nu som jag skriver detta.. har aldrig mått så här dåligt, Det värsta av allt tillsammans med hålla på med andra killar är att jag får '' tänk om tankar'' Tanken att hon kanske gör något med en annan kille nu är skit jobbigt.. Vet att jag inte borde bry mig eftersom vi inte är tillsammans mer men det går verkligen inte :/ Jag är fortfarande så jävla kär i henne o älskar henne fortfarande.. Hon känner nog ingenting för mig när hon håller på med andra. Behövde bara skriva av mig... Vad ska jag göra ? Några tips hur jag ska komma över henne eller hur jag ska gå tillväga.....

Hoppas det är rätt forum

• Svar på tråden Vad ska jag göra.. orkar inte mer
  • Anonym (Mio)

Menar du att hon var otrogen? I så fall vet du innerst inne att hon inte är bra för dig.

• maxxixx
    Anonym (Mio) skrev 2015-08-17 01:36:37 följande:

Menar du att hon var otrogen? I så fall vet du innerst inne att hon inte är bra för dig.

Hon var inte otrogen, Men nu när vi har gjort slut så håller hon på med andra killar mitt framför mig ... Blir inte förvånad om hon varit det när vi var tillsammans ändå. Tycker det är respektlöst att göra det just framför mig hon ser att jag blir ledsen o mår dåligt då gör hon ännu värre
  • maxxixx
    israelsson skrev 2015-08-17 02:06:02 följande:

Du förtjänar bättre! Va stark!

Tack, jag försöker verkligen men det går skit  :/ Panik attacker o ångest just nu..
  • Farfallos
    maxxixx skrev 2015-08-17 01:48:37 följande:

Hon var inte otrogen, Men nu när vi har gjort slut så håller hon på med andra killar mitt framför mig ... Blir inte förvånad om hon varit det när vi var tillsammans ändå. Tycker det är respektlöst att göra det just framför mig hon ser att jag blir ledsen o mår dåligt då gör hon ännu värre

Skärp dig nu! Vad hon gör är inte längre din sak. Om du inte vill se henne så ta bort henne eller ge fan i den chatten! Din svartsjuka och din kärlek är dina känslor och ditt ansvar - inte hennes!
  • Anonym (meh)

Ett ex är ju ett ex, varför ska hon bry sig? hon har ju uppenbarligen inga känslor för dig what so ever om hon ska strula med killar framför dig, säger väl allt?

Move on, de finns bättre, detta va din första, dom är jobbigast. Sen blir de enklare till en del. Hitta en hobby.

• VanDerToffel

Första gången svider alltid men om du inte njuter av självflagellation så är det bara att söka vidare.

• maxxixx

Ja hon bryr sig inte o svarar bara 'lol'

israelsson skrev 2015-08-17 03:35:14 följande:

Har du berättat för henne hur du känner just nu? :/

• israelsson

Fast om hon inte bryr sig, och bara skriver "lol". Då kanske du borde inse att hon har inga känslor för dig. Kärlek är alltid tufft. Speciellt den första. Men gå vidare. Hon är inte värd det. Och fortsätter du kämpa för henne som du gör nu. Då ska du inte heller klaga på hur ledsen och dåligt du mår.

• maxxixx

Jag kämpar inte för henne försöker komma över men det känns omöjligt... Några tips hur?

israelsson skrev 2015-08-17 20:26:48 följande:

Fast om hon inte bryr sig, och bara skriver "lol". Då kanske du borde inse att hon har inga känslor för dig. Kärlek är alltid tufft. Speciellt den första. Men gå vidare. Hon är inte värd det. Och fortsätter du kämpa för henne som du gör nu. Då ska du inte heller klaga på hur ledsen och dåligt du mår.

• Anonym (meh)
    maxxixx skrev 2015-08-17 21:13:18 följande:

Jag kämpar inte för henne försöker komma över men det känns omöjligt... Några tips hur?

hobby, bryt allt med henne. va med vänner. gör volontär saker, få dig att må bättre med dig själv helt enkelt, lär dig älska dig själv , för vem annars kan älska någon som inte älskar sig själv?
Svar på tråden Vad ska jag göra.. orkar inte mer