• ff nyfiken

Värdelös frisör

Jag bokade tid för klippning och färgning hos en frisör på Klippoteket i Sthlm som utgav sig för att vara expert på min typ av hår. Att jag inte var en viktig kund framgick av att jag fick vänta 25 minuter medan han fönade och fixade med föregående kund ( som skulle ta selfie och spegla sig i det oändliga...).
    Kanske var karln hörselskadad... Jag fick tankspridda och "goddag yxskaft-svar" på mina synpunkter och frågor, han hörde inte eller brydde sig inte. Resultatet är bedrövligt. Färgen täcker inte alls, grå partier skymtar fram och färgen är inte utdragen på längderna så det är liksom randigt på två olika håll, rutigt.... Formen på frisyren.... jag skulle kunnat gjort det själv med hjälp av en potta över huvudet. 
    För detta har jag betalat 1800 kr! 
    Reklamera? då ska jag, om jag förstått rätt, ge klåparen en chans att rätta till misstagen först? Never!

• Svar på tråden Värdelös frisör
  • Jag är bara jag

Gå tillbaks och klaga och låt nån annan göra jobbet är ju också ett förslag. Finns väl andra frisörer på samma ställe?

• Anonym (F)

1800 kr?! Varför betalar du det?? En klippning och fixning av hår kan man få för runt 200 kr.

• EveBabez
    Anonym (F) skrev 2015-08-15 20:53:26 följande:

1800 kr?! Varför betalar du det?? En klippning och fixning av hår kan man få för runt 200 kr.

Vart fan då?
Svar på tråden Värdelös frisör