Hur många av er har sex med ert EX?
Som rubriken låter undrar jag hur många av er män har sex med era EX-,fruar? Och om ni har det i så fall varför har ni det?
Som rubriken låter undrar jag hur många av er män har sex med era EX-,fruar? Och om ni har det i så fall varför har ni det?
För mig var det bara en ren slump. Vi hade lämnat varandra och skulle aldrig mer prata. Jag flyttade och bytte nr. De gick 3.5 år och jag fick ett sms med frågan "saknar din kuk och behöver den nu!!" Jag frågade självklart vem det var och fick en bild till svar på hennes tuttar och kunde snabbt veta vem det var då hon har en chest tattoo ????åkte dit tog en kaffe och sedan va de raka vägen till duschen för riktigt skönt sex hehe. Sjukt skumt men så blev de.
Mitt ex lämnade mig för 3 år sedan efter ett 13 års långt förhållande. Vi har pratar i telefonen med varandra flera timmar om dagen. Vi ses ibland och har underbar sex...
Och mitt ex lämnade mej för ca 1 år sen efter ett väldigt långt förhållande men kommit tillbaka lite av och till, har helt underbart sex med honom nån gång ibland önskar att det var oftare, längtar, väntar och hoppas jag också.
Och mitt ex lämnade mej för ca 1 år sen efter ett väldigt långt förhållande men kommit tillbaka lite av och till, har helt underbart sex med honom nån gång ibland önskar att det var oftare, längtar, väntar och hoppas jag också.
Skulle nog inte ens tänka tanken.
Inte för att hon ser dålig ut. Utan snarare tvärt om är hon riktigt fräsch.
Och obotlig kåtbock som jag är så knullar jag nästan vem som helst men dock inte henne.
Märkligt nog när jag tänker på det så... Nej inte en chans.
och ett par årtionden tillsammans i bagaget.
Nej inte i 2an allt annat går bra
3 gånger sedan vi gjorde slut för ca ett år sedan. Samtliga gånger har varit när jag varit smådeppig över nån annan kille, bra tröst och känns tryggt helt enkelt. Vi har en son tillsammans så vi har en tvingad kontakt, annars vet jag inte om det skulle hänt.
När jag och exet separerade var det en långsamt avslut med flytt av saker hit och dit de sena kvällarna slutade ofta med en kaffe i hennes soffa.
En sådan kväll satt vi och pratade om lite av varje snacket gled in på vårat tidigare sex liv hur det varit o så vidare.
Efter en stund frågar jag - vill du ha sex....hon skrattar och hennes klänning har åkt upp så jag ser att hennes trosor har en våt fläck
lite för ofta hehe