• Denini

Hur få håret på plats? (Bilder)

Hej!

Här är en bild på mitt hår som jag vill ha det:
    http://oi59.tinypic.com/o03y93.jpg

Men så fort jag hukar mig litegrand eller det blåser lite ute så lägger sig det främre håret ner såhär:
    http://oi57.tinypic.com/33vi1l5.jpg

Har testat olika vaxer, Shockwave, D:fi Blå/grön, got2be samt 2st olika sprayer (billiga visserligen) men ingenting verkar funka för att få håret att ligga still.
    Är det någon som har någon idé på vad som skulle kunna funka - antar att det är någon spray eller nått som borde fixa detta?
    Har ingen frisör som jag kan rådfråga heller då jag alltid klipper mig själv - därför frågar jag här istället.

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Hur få håret på plats? (Bilder)
  • Anonym (Ser inte)

LÄnkarna funkar inte

• Denini
    Anonym (Ser inte) skrev 2015-08-11 19:41:30 följande:

LÄnkarna funkar inte

Testa kopiera länkarna och klistra in dom i webbläsaren :) - har fler samma problem?
  • IsDimma
    Denini skrev 2015-08-11 19:50:20 följande:
    Testa kopiera länkarna och klistra in dom i webbläsaren :) - har fler samma problem?
    Nej, jag kan se bilderna. Däremot har jag tyvärr inga förslag på hur du ska göra.
    Fast jag undrar om det verkligen är ett problem. Hår gör liksom så. Att det inte skulle göra så skulle i mina ögon se konstigt ut. Men det är jag det
  • Denini
    IsDimma skrev 2015-08-11 20:12:50 följande:

Nej, jag kan se bilderna. Däremot har jag tyvärr inga förslag på hur du ska göra.

Fast jag undrar om det verkligen är ett problem. Hår gör liksom så. Att det inte skulle göra så skulle i mina ögon se konstigt ut. Men det är jag det

Haha jo - är rätt drygt när håret börjar peta mig i ögonen samt så ser de rätt fult ut när de blir sådär ^^
  • Denini

Är det ingen som vet? Skulle gärna vilja ta bort bilderna snart :/

• Anonym (hårspray)

testa Taft extra strong. Det är en svart flaska som säljs på massor av ställen tex ICA
    Vet att de som tävlar i gymnastik brukar använda den för att få håret på plats...

• Denini
    Anonym (hårspray) skrev 2015-08-11 21:55:35 följande:

testa Taft extra strong. Det är en svart flaska som säljs på massor av ställen tex ICA
    Vet att de som tävlar i gymnastik brukar använda den för att få håret på plats...

Kanon! tack så mycket - ska ta och testa detta så kanske det löser sig :)
Svar på tråden Hur få håret på plats? (Bilder)