• Hoppasdetärmintur

Symtom som kommer och går...

Efter ett smärtsamt missfall (MA) i vecka 10 i december har vi äntligen fått ett plus på stickan igen. Men oron är ju ständigt närvarande. Nu är jag i vecka 8 och tycker att symtomen kommer och går, vissa dagar är jag jättetrött, andra är jag som vanligt. Vissa dagar har jag växtvärk (molande värk i livmodern) vissa dagar ingenting. Brösten gör alltid ont...

Finns det fler som haft symtom som kommit och gått? Hur gick det för er?

• Svar på tråden Symtom som kommer och går...
  • Gravidigen1985

I denna graviditet hade jag inga symptom alls innan runt vecka 9 ungefär. Lite trött men det är jag alltid ändå ;) Sen kom illamåendet men inte mycket mer än så. Kan va helt olika från person till person som att det kan va olika vid alla graviditeter! =)

• Tre döttrar

Under alla mina tre graviditeter har symtomen kommit och gått. Under alla mina tre graviditeter har jag likförbaskat ändå suttit och googlat ängsligt för att se om det är normalt..

Så ja. Jag vill påstå att det är fullkomligt normalt att graviditetssymtom kommer och går.

• Hoppasdetärmintur

Tack för era svar! Jag har såklart också googlat men inte blivit så mycket klokare. Jag har bokat ett VUL på torsdag och är ju oroligare än någonsin inför det. Har mått illa ikväll, vilket känns positivt :)

Någon fler med erfarenheter?

Svar på tråden Symtom som kommer och går...