Vad tycker ni om denna doppresent?
Jag ska på dop till helgen då min väns lilla son döps och undrar vad ni tycker om att ge bort två muminmuggar från Arabia? Passar det som doppresent?
Jag ska på dop till helgen då min väns lilla son döps och undrar vad ni tycker om att ge bort två muminmuggar från Arabia? Passar det som doppresent?
Jag skulle tycka det vore ok men rätt trist och opersonligt.
Köp något som de kan använda nu och länge. Typ barnbestik som är graverade eller sparbössa, tandlåda.
Jag har beställt från doppresenten.com och alltid fått paketet dagen efter
Jag hade blivit jätteglad för något sådant. Avskyr alla dessa onödiga tenngrejer och sparbössor.
Om det är något du tror att de vill samla vidare på till barnet så ja. Annars nej. Två udda muggar blir ofta bara stående långt bak i ett skåp.
Jag hade blivit jätteglad för något sådant. Avskyr alla dessa onödiga tenngrejer och sparbössor.
Tillägger att för egen del hade jag mycket väl kunnat samla på fler koppar om dottern fått dessa i doppresent. Gillar Mumin-muggarna.
Perfekt! Vi har fått sex bestickset.
Jag tycker det är en MYCKET bättre present än en t.ex. sparbössa. Visst, en kan vara fin att ha som dekoration men fler än så verkar sällan användas. Barnbestick som är graverade är väl kul, typ, men tror faktiskt inte heller att det används flitigt. Känns inte så praktiskt? Hur som, koppar kommer jämt till användning och funkar i flera år!
Tråkigt men framförallt ser de snålt ut .
den duger så bar.