• Anonym (lillrumpa)

Analintresserad?

Hej!

Jag är en tjej som verkligen gillar anal stimulans av alla dess slag. Jag kan tex gå runt hemma en ledig dag med en plugg i rumpan bara för att jag älskar känslan.

Hur vanligt är det att killar njuter av att leka med sin tjejs rumpa och inte bara knulla den?

Det känns som att det är rätt så ovanligt.

• Svar på tråden Analintresserad?
  • Anonym (usch)

Ja, det är VÄLDIGT ovanligt..... av den enkla anledningen att det är så äckligt Kräks

• Anonym (Det finns :))

Hej jo det finns allt :)

Jag och min sambo leker mycket anal lekar :) använder bla is ,smeker henne med is runt anal tills det smälter.

Går runt i afferär och handlar ,då hon har en plugg/vibrator i rumpan .

Tills de att hon blir bajs nödig.

Sedan går vi på toa o hon får bajsa och därefter slickar jag hennes fitta våt och knullar henne lugnt och fint bakifrån :)

PS ja e helt normal kille . Men grymt gött att bara utforska !:) ????????

• Anonym (lillrumpa)
    Anonym (Det finns :)) skrev 2015-08-10 21:07:06 följande:

Hej jo det finns allt :)

Jag och min sambo leker mycket anal lekar :) använder bla is ,smeker henne med is runt anal tills det smälter.

Går runt i afferär och handlar ,då hon har en plugg/vibrator i rumpan .

Tills de att hon blir bajs nödig.

Sedan går vi på toa o hon får bajsa och därefter slickar jag hennes fitta våt och knullar henne lugnt och fint bakifrån :)

PS ja e helt normal kille . Men grymt gött att bara utforska !:) ????????

Det där låter ju hur bra som helst
  • OlleSQ
    Anonym (lillrumpa) skrev 2015-08-10 20:25:12 följande:

Hej!

Jag är en tjej som verkligen gillar anal stimulans av alla dess slag. Jag kan tex gå runt hemma en ledig dag med en plugg i rumpan bara för att jag älskar känslan.

Hur vanligt är det att killar njuter av att leka med sin tjejs rumpa och inte bara knulla den?

Det känns som att det är rätt så ovanligt.

Känns som du är ganska ung och då är killar mest intresserade av penetrering överlag. Så ovanligt är det inte att man leker med tunga eller fingrar där bak när man har utvecklats en smula.
  • Anonym (kalle79)

lillrumpa,

Jag tycker du verkar spännande inte äcklig! Själv har jag liknande fantasier fast från killens perspektiv då. Älskar känslan och doften av en kvinnas anal! Tyvärr är det nog så som många påpekar att det är väldigt ovanligt eller kanske tabu. Jag har försökt leva ut några av mina fantasier med mina flickvänner men det är inte många som är med på leken. En gillade dock att bli slickad i stjärten så det har jag i alla fall fått uppleva men många fantasier (att ha sex medan tjejen sitter på toaletten, mm) är och kommer nog tyvärr förbli oupplevda. Men som tjej har du nog kanske bättre möjligheter så lycka till med det!  

• Armageddon

Älskar att leka med frugans anal, att stoppa in en tumme medans man slickar henne är mer upphetsande än själva knullandet av analen, även om det är himla gött det med.

Gillar att slicka kvinnor i analen också, är läckert att låta tungan gå imellan båda hålen.

Och att stoppa in en dildo eller buttplugg medans hon rider är hur skönt som helst.

Så anala lekar uppskattas!

• Anonym (H)

Min kk tjatade om analsex. Lät han göra det. Det kom bajs på snoppen. Han hade kondom. Han ville att jag skulle suga honom efter att han tog av sig kondomen. Men han fick allt gå o tvätta sig först. För det luktade ändå bajs trots kondom. Inte så lyckat.

• Anonym (Missy)

Älskar analsex! Yummy

Svar på tråden Analintresserad?