• Anonym (Undrar)

hur ska jag lägga in en stöt?

Är en kvinna som lever i ett heteroförhållande. Har fått känslor för en annan kvinna jag nyligen lärt känna. Jag vet att hon är homosexuell och singel. Har fått för mig att vi har någon slags kemi mellan oss och jag tänker på henne dygnet runt. Hur ska jag gå vidare? Hur tar jag reda på om hon är intresserad eller hur gör jag henne uppmärksam på att jag är intresserad? Jag kanske är helt off radar eftersom hon vet att jag lever med en man..

Inga moraltanter kring att jag är i ett förhållande tack.

• Svar på tråden hur ska jag lägga in en stöt?
  • Anonym (Tjej)

Du vill ha tips om hur du på bästa sätt ska kunna vara otrogen?

• Anonym (Undrar)

Nej, jag skrev inget om mitt förhållande ellerhur. Vi kanske lever i ett öppet förhållande, vi kanske är mitt i en separation. Vad vet du? Nu var det inte riktigt det som var frågan?

Anonym (Tjej) skrev 2015-08-09 21:00:56 följande:

Du vill ha tips om hur du på bästa sätt ska kunna vara otrogen?

• Anonym (I samma sits)

Önskar så att jag kunde råda dig!

Är lite i samma situation.....
    Berätta gärna hur det går för dig om du kommer på ngt bra sätt att få den kontakt du önskar med henne.
  • Anonym (Frida)

Fråga om ni ska hitta på något, gå och fika osv. Hakar hon på är det ju bara att ta det därifrån.

• Kajsa3001

Prata om allt möjligt försök att göra något kul tillsammans och lär känna henne bara några små steg sedan vet du själv hur det känns och om hon verkar gilla dig. Lycka till!! Skriv hur det går.Glad

• Anonym (Hej)

Hej!

Är det så att du vill lämna din man?

Tycler att du ska tänka över det riktig noga om du trivs i ditt förhållande. Detta kan vara något nytt spännande men inget mer än så.. Ta en fika som någon skrev och se hur det känns..

• Anonym (Hel)

Föreslå fika. Om det går bra, föreslå nåt mer ni gör ihop, och sen kanske  äta ute, ta några glas ihop...du får väl känna av vibbarna ju mer ni lär känna varandra, och sen hitta ett bra tillfälle att tala om vad du känner. lycka till!

Svar på tråden hur ska jag lägga in en stöt?