Amfetamin Och jag är som ett trasigt men passionerat förhållande
Börjar avsluta senaste race som många andra, liggandes på soffan med betydligt mindre pengar och luddigt minne. För några år sedan hade sovit ut hela natten för att ta en stadig till frukost och racet är igång.
För tillfället finns den friheten inte eftersom jag jobbar och försöker få tillbaka körkort osv.
Därigenom jobbet blivit inlagd på Hem. Den behandling jag fick var skratt retande , kan inte skriva om eftersom jag vill vara anonym.
Innan hemmet var jag nekörd 24/7 inte koll på något .Så effekten var att ta ett race när det är möjligt, vilket innebär veckorn clean. Dessa veckor är outhärdliga, och isolerande i hemmet
Givetvis blir det en upp och ner. Men hellre det än bara elände ångest osv.
Det enda jag vet är att detta är ett förhållande mellan mig och tjack att dömt att för eller senare gå åt helvete
. Frågan till dig/er är hur fan glömmer man något som gör mig effektiv men med en lugnade känsls som garanterar mig en bra och ångest frihet på obestämd tid.
Förstår att vissa delar kanske av texten är obegripligt, det har endast med att bibehålla anonymitet. Fråga gärna så kan jag klargöra så gott jag kan.
Här är lite bakgrund : 35+ ung hållt med droger sen högstadiet, Adhd(är inget man helst nämner) , har haft ritalin i doser nära 400mg/dag., hade även elvanse för drygt ett och ett halvt år sen.
Hade hellre hoppfullt att höra någon som suttit med ärriga armar och tagit sig ur.
Sköt om er?