• mother2013

va är de för fel på mig?

Har haft svårt i några år tills jag äntligen fick min dotter som snart är 3år. Vi har nu försökt att få ett syskon, men nu går ingenting alls.. Många säger att om man inte mår bra inombords så säger kroppen ifrån, men hur kunde jag då bli med barn först när jag både men mådde psykiskt dåligt och hade alkoholproblem?! Idag har jag inget utav dom problemen, men nu funkar inget.. Kan killar få problem med spemra om dom mår dåligt? Många tankar går för fullt i huvudet. Ända svaren jag får från BM är att de bara å kämpa på. "Har man fått ett barn så går de lättare för nästa" .. Funkar då inte för oss..

• Svar på tråden va är de för fel på mig?
  • Kerubmamman

Hur länge har ni försökt nu? Gjordes det någon utredning innan ni fick dottern? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • mother2013

Vi har aldrig gjort någon utredning. För mina tidigare förhållande så funkade inget. Men min sambo som jag har barn med nu tog de 5 mån tills jag blev med barn. Vi har nu försökt snart 1år men inget funkar nu..

v
  • Cyanea

De som säger så har oftast ingen som helst aning om hur kroppar fungerar. Det kan försvåra om man är väldigt stressad för att ägglossning uteblir, men utöver det påverkar det inte mannen eller kvinnan. Lägg inte det här på någon av er. Har ni utretts? 

• AnOnyma A

Åh vad jag känner igen mig!!!

Med min dotter gick det så fort men nu har vi försökt med syskon i 1år och 2mån,känns tungt att skriva....känner mig gravid för jämnan men inte då...känns som att viljan är för stor och inte blir det bättre av att alla frågar,jag blir så ledsen...

Önskar dig/er lycka till och hoppas ni plussar snart!!!!!!

Svar på tråden va är de för fel på mig?