14åring(jag) utnyttjad av 23åring?
hej, måste få skriva av mig lite.. snälla döm mig inte.. kan bli långt..
jag har haft appen ''badoo'' i 2månader nu. vet att man ska vara 18år, men det finns en inställning i appen där man ställer in vad man strävar efter; dejta, chatta, träffa nya vänner.
jag valde ''träffa nya vänner'' så en dag så kommer det upp en snygg kille, jag skriver till han och snabbt är konversationen igång. vi böt nummer och har nu haft kontakt i ca 1 månad. vi började gilla varann så vi böt nakenbilder med varann.. sjukt dumt jag vet så snälla påpeka inte det..
men hursomhelst, på senaste tiden har han hotat mig. han säger att om jag inte pullar och stönar i telefonen och låter han runka så ska han lägga ut mina bilder. så varje gång när jag sagt nej har han hotat med det och klickat samtalet. efter nån timme ringer jag alltid upp han och försöker vara jätte snäll i telefonen. sen hotar han igen, och igen, o igen, o igen.. ända anledningen till att jag har kontakt med han fortfarande är för att jag är rädd att han ska lägga ut alla bilder om jag blockar han. och en del av mig tycker om han, för vi ha haft kontakt såpass länge och pratar jämt. han har fått mig på bättre humör och säger att om nån gör mig illa så ska han slå ner dom o grejer. det låter elakt men jag dras automatiskt till såna killar som tröstar mig mycket och gör allt för att skydda mig. dagarna jag bara velat sticka en kniv i bröstet har han fått mig att le, hejdlöst. jag kan inte ge upp han men vet inte vad jag ska göra..
han blir liksom en annan person när han hotar...
vet ej vad jag ska ta mig till..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 15:38
tack för allt stöd.. ska boka tid på ungdomsmottagningen och berätta allt, dom har ju tystnadsplikt men om det är något som ska anmälas så gör dom det åt mig.. tror jag..