• Flisan78

AMH 0,07

Hej!

Har så länge tänkt skriva här men tiden bara går! Den 25:e oktober 2014 kom att bli den lyckligaste dagen i mitt och min sambos liv. Vår son föddes, mot alla odds, trots att de sa att jag förmodligen aldrig skulle kunna bli spontant gravid, trots mitt AMH på 0,07 föddes vår son, som precis blivit 9 månader och det är full fart här hemma ????. Vill bara säga till er alla som kämpar och som får besked om lågt AMH, ge inte upp! ??

• Svar på tråden AMH 0,07
  • saspet

Åh tack för ditt inlägg!

Har du fått veta varför du har så lågt amh?

• Flisan78

Nu har det på dagen gått nästan två år sedan jag och min sambo fick det fruktansvärda beskedet om att mina ägg nästan var slut och av så dålig kvalité, mitt AMH var nästan omätbart, 0,07!!! 25/10-14 föddes vår son, och för två veckor sedan var det än en gång ett plus på stickan, så om allt går bra föds vårt andra barn, som egentligen inte borde kunna bli till, i början av oktober. Så jag vill än en gång till alla er som kämpar säga, ge inte upp!!!

Jag börjar nästan tro att mitt AMH var fel, annars är mina graviditeter, mot alla ods fantastiska mirakler!!!

• Flisan78

Saspet; glömde svara, men nej jag fick aldrig något svar, och jag fick inte heller ta om provet, vilket jag hade önskat!

• saspet
    Flisan78 skrev 2016-02-04 21:16:40 följande:

Nu har det på dagen gått nästan två år sedan jag och min sambo fick det fruktansvärda beskedet om att mina ägg nästan var slut och av så dålig kvalité, mitt AMH var nästan omätbart, 0,07!!! 25/10-14 föddes vår son, och för två veckor sedan var det än en gång ett plus på stickan, så om allt går bra föds vårt andra barn, som egentligen inte borde kunna bli till, i början av oktober. Så jag vill än en gång till alla er som kämpar säga, ge inte upp!!!

Jag börjar nästan tro att mitt AMH var fel, annars är mina graviditeter, mot alla ods fantastiska mirakler!!!

Tack för ditt svar! Har du gjort något speciellt för att öka möjligheterna att bli med barn? Ätit några tabletter, kört med ägglossningstest eller liknande? Har du fortfarande mens? Det är pga sådana här historier som jag får upp hoppet och jag ska ge mig sjutton på att kämpa.
  • Flisan78

Hej igen!

Jag har inte gjort något speciellt, jag har regelbunden mens och ägglossning, har bara kollat med ägglossningsstickor. Nu blev vi så förvånade över att jag är gravid då det tog nästan ett år med vår son.

Jag kollade om mitt AMH på eget initiativ på mitt jobb, är barnmorska, det var då 0,31, så ändå lite högre än för två år sedan, enligt IVF-kliniken kan inte AMH öka, väldigt märkligt! Vad har du för värde?

Ge inte upp!! Jag sökte själv med ljus och lykta efter solskenshistorier, och insåg sen att jag blev en själv!

Önskar dig all lycka till!!

Svar på tråden AMH 0,07