Hjälp, tips samt privat bra klinik i Halland med omnejd
Jag fick barn som väldigt ung och i trettioårsåldern fick vi en sladdis efter flera års försök.Sedan sex år tillbaka har jag en ny man och efter fem år så blev vi äntligen gravida. Han hade inga barn sedan tidigare. Vi fick en flicka i början på juni, tyvärr alldeles för tidigt på grund av infektion i moderkakan, v 20 enligt rul men v 22-23 enligt oss... Linnea levde två timmar utan att få någon hjälp, gör mig så ont.
Vi blev av flera (på sjukhuset) rådda att om vi ville försöka igen så skulle vi göra det direkt och att chanserna är störst de första månaderna efter en förlossning... blev även lovade att få hjälp. Har nu varit på sjukhuset för återbesök men vi får ingen hjälp, nu säger de nu trots att min man inte har några levande barn eftersom jag precis fyllt 41 år. Ville bara få hjälp att få utskrivet pergotime men inte ens de ville de göra på grund av åldern. Nu letar jag efter en privat klinik där vi omgående kan få hjälp. Även tips på hur vi kan bli gravida...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-28 17:54
Glömde skriva att jag har PCO-S sedan ca 12 år samt att alla mina graviditeter skett spontant utan hjälp. Åt pergotime för ett par år sedan men inte nu när jag till slut blev gravid...