• betelgeuze533

En fråga om tåringar

Hej. Undrar kort och gott hur ni ser på det här med tåringar, och om ni tycker att det är okej för en kille att ha det?? Fick testa tjejens ena på skoj och vi både tyckte faktiskt att det vart jävligt snyggt på mig. Men vad jag förstått är det väl främst nånting som tjejer använder?

• Svar på tråden En fråga om tåringar
  • Anonym (Go for it!)
    Tines skrev 2015-07-27 20:21:57 följande:

Det är bara för tjejer och väldigt 80-tal......

Bestämmer vem?! Om du tycker det är snyggt ska du givetvis ha det om du vill, TS!
  • LaLola

För mig är det något som tjejer använder.
    Men det enda som räknas är ju vad du tycker själv. Vill du ha tåring, ha tåring.

• Anonym (nnnn)

Det beror lite på din stil i övrigt tycker jag. Är du en vanlig chinos och skjorta-kille så skulle jag nog haja till om jag såg en tåring på dig. Lite som att du missförstått grejen på något sätt. Har du en mer alternativ stil så passar tåringen bättre in och kan säkert vara riktigt snyggt. Men oavsett vad jag tycker så ska du ju ha tåring om du tycker det är fint!

• Anonym (jjj)

Om du klär dig i indiska kläder, batik och är en konstnärssjäl/hippie, så kan det kanske funka, men då är det å andra sidan redan kört.

• todo nada
    Anonym (nnnn) skrev 2015-07-28 13:52:27 följande:

Det beror lite på din stil i övrigt tycker jag. Är du en vanlig chinos och skjorta-kille så skulle jag nog haja till om jag såg en tåring på dig. Lite som att du missförstått grejen på något sätt. Har du en mer alternativ stil så passar tåringen bättre in och kan säkert vara riktigt snyggt. Men oavsett vad jag tycker så ska du ju ha tåring om du tycker det är fint!

Fast om han är en "chinos kille" kan ju det vara en kul detalj för att se reaktioner om inte annat?

Lite som denna rektorn: www.aftonbladet.se/wendela/article19459699.ab

Tycker du att det är snyggt är det klart du ska ha en ring på tån TS.
  • betelgeuze533

Är väl så långt ifrån en chinos och skjorta-kille man kan komma. Är mer av en rock-kille med allt som hör till, inklusive tatueringar och en hel del andra smycken. Har dock en liten hippie-ådra i mig så allt som allt tror jag väl det skulle funka.. Försöker väl egentligen inte bry mig så mycket om vad andra tycker och sådär. Men det är väl som sagt inte det vanligaste för en kille att bära.

Men kul med all respons hittills! Mer feedback mottages gärna :)

• CarpeNoctem

Personligen tycker jag inte att det är snyggt med tåring på någon..men vill du ha en så ha en. Enkelt.

Svar på tråden En fråga om tåringar